Amic Invisible

Benvolgudes famílies,

Ahir al matí, a la classe de les Àguiles, vam acomiadar el 1r trimestre fent l’Amic Invisible. Els regals havien de ser manualitats creades per les/els alumnes de classe. Van haver manualitats molt treballades i regals ben ORIGINALS. Vam passar una molt bona estona!

Aquí teniu un petit recull d’imatges. Esperem que us agradin. Bones festes!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Santa Cecília

Benvolgudes famílies, som la classe de les Àguiles i us volem fer un petit resum d’una celebració amb molt de ritme que vam fer ara fa uns dies. Dilluns 22 de novembre a la tarda, vam celebrar Santa Cecília, la PATRONA DE LA MÚSICA, per això l’escola va organitzar diferents activitats per a tots els infants i mestres.

Vam fer 4 tallers musicals on van col·laborar alguns pares, mares, alumnes i mestres de l’escola. Ens vam repartir en grups i vam anar passant per cadascun d’ells. Primerament, a l’aula de música vam poder veure tocar el piano a l’Adrià Alsina, de la classe dels Pops, juntament amb el pare d’en Max Poch. Seguidament, a l’aula d’anglès vam poder veure cantar a la Maria Soriano, la mestra de les Tortugues, qui ens va imitar a diferents personatges de Disney i diversos cantants famosos. Entre ells vam poder escoltar a la Ventafocs, l’Elsa, la Shakira, La Oreja de Van Gohg… Després, a l’aula TAC vam poder presenciar l’actuació del pare de la Nazareth Vela, cantant i tocant la guitarra. Més tard, al passadís, la Ivet Saurí de la classe dels Cocodrils i la mare de l’Eric Rodríguez, van tocar el piano elèctric.

Per últim, vam baixar al pati on van actuar els Tabalers del Maresme. Vam aprofitar per acomiadar-nos de la Carme Colomer, que es jubilava després de molts anys a l’escola. Li vam dedicar unes paraules, vam obsequiar-la amb un ram de flors i una figura de la Galeneta. Per finalitzar, tota l’escola, acompanyant a en Xavier Rodonmestre de Música, va cantar-li una cançó a mode de comiat. Ens va agradar molt!!

                                                Text pensat i escrit pels i les alumnes de la classe de les Àguiles.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

BERENARS DE DIVENDRES

Cada divendrs, els alumnes de 6è posen a la venda berenar i begudes a la sortida de l’escola per poder finançar el seu viatge de fi de curs!
El preu del berenar és d’1 euro i de 0,50 la beguda i ha tingut molt bona rebuda!
Us deixem alguna foto:

Publicat dins de General | Deixa un comentari

CASTANYADA 2021-2022

Després d’un curs sense poder celebrar gairebé res, hem pogut gaudir d’una tarda amb les castanyeres i el castanyer fent danses a canvi de castanyes ben torrades!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Sortida al Cim d’Àligues

El passat divendres 22 d’octubre, els alumnes de les classes dels Falcons i les Àguiles vam anar d’excursió al Cim d’àligues, a Sant Feliu de Codines. Després de fer la visita a les instal·lacions del Cim i de veure les diferents aus rapinyaires que hi  viuen, vam poder gaudir d’un espectacle de vol molt interessant. Posteriorment vam anar a dinar i a jugar al parc de Can Rius, a Caldes de Montbui. Ens ho vam passar molt bé!

Aquí teniu un petit recull de les diferents activitats que vam realitzar.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

HAPPY HALLOWEEN!

Lisa, from Àguiles Class, has brought this amazing Jack O’Lantern!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

POST-IT GAME

Learning new vocabulary in a funny way! They had to stick the part of the body written in a post-it on their classmates:

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Noms Encreuats

Els primers dies d’aquest nou curs, vam fer una activitat amb els noms de tots els i les alumnes de la classe de les Àguiles. L’activitat consistia a intentar combinar els noms de tots utilitzant les lletres dels altres companys i companyes. Aquest va estar el resultat!  =)

Publicat dins de General | Deixa un comentari

ÚLTIM DIA A L’ESCOLA

Àguiles, us deixem un petit recull d’imatges del vostre últim dia a l’Angeleta…


 

Publicat dins de General | Deixa un comentari

WE ARE GROWING UP!

In the English Class we wrote a text about us explaining how we grow up! You can check it here:

Publicat dins de General | Deixa un comentari