Els alumnes de sisè hem assistit al FIC CAT (Festival Internacional de Cinema en Català) presentant un curtmetratge que vam fer el curs passat. Ha estat molt emocionant veure el nostre curt en una sala gran i en pantalla de cinema.
Us deixem unes imatges de la sortida: