COM HEM FET EL PROJECTE “VIATGEM PER EUROPA”.

Durant les darreres setmanes les Àguiles hem treballat en un projecte anomenat “Viatgem per Europa”. A partir d’unes notícies aparegudes en premsa ens havíem d’encarregar de planejar un viatge imaginari per equips. Els països on hem viatjat han sigut: França, el Regne Unit, Dinamarca, Finlàndia, Itàlia, Holanda i Alemanya.
Ho havíem de planejar tot, des del transport utilitzat a el pressupost o l’allotjament. Ha sigut molt divertit i hem après un munt de coses noves.

ANEM AL MACBA!!

El dilluns, 29 d’abril vam anar en tren cap a Barcelona. Vam anar al MACBA (Museu d’Art Contemporani de Barcelona) on vam fer una visita i un taller sobre cartells reivindicatius.
Ens va agradar molt la sortida. Mireu quines fotos més xules!

Publicat dins de General | 2 comentaris

CERTAMEN DE LECTURA

Al igual que va fer l’any passat la Martina, enguany l’Íria ens ha representat al Certamen de Lectura en Veu Alta que va tenir lloc el passat divendres, 12 d’abril a l’Institut Alexandre Satorras. Aquest cop no va poder ser. La competència era molt alta. Però us ben asseguro que ho va fer molt bé. Enhorabona Íria!

SOM UNS GRANS DISSENYADORS DE JOCS DE TAULA!

Els nois i noies de la classe de les Àguiles hem participat, juntament amb els de la classe de les Serps, en un concurs de creació de Jocs de Taula de la Plataforma per la Llengua.
Hi hem dedicat moltes hores i han sortit idees increibles. La llàstima és que dels cinc jocs dissenyats, només en podíem presentar un.
A veure si tenim sort… De moment, hem gaudit treballant en grup i n’han sortit molt bons resultats.

CONSELL D’INFANTS, ENTREVISTA

Us deixem l’enllaç d’una entrevista del programa Calidoscopi als nostres consellers dels Consells d’Infants,

ENTREVISTA

ELS ANIMALS ELS NOSTRES AMICS

A través del nostre representant al Consell d’Infants de Mataró ens hem afegit a una campanya solidària. La campanya és: “Els animals els nostres amics”, i consisteix en ajudar a la SPAM (Societat Protectora d’Animals de Mataró) de dues maneres diferents:

1. Fent una recollida de material per al seu refugi d’animals de Can Pilé: mantes velles, menjar per a gats i gossos, collars, corretges, medicaments, etc.
  2. Fent recollida de productes de parament de la llar usats que la SPAM pot vendre en la seva botiga de material de segona mà per poder recollir fons pel refugi.

El material el podeu portar a l’escola i la protectora el vindrà a recollir a partir del 10 de maig.

També ens afegim a una recollida de residus a la platja de Mataró emmarcada dins de la setmana de prevenció de residus. Si voleu participar ens trobem davant del Centre Cívic Cabot i Barba el 10 de maig a les 17:30, i no us oblideu els guants de feina!

Publicat dins de General | 1 comentari

INTERCANVI DE LLIBRES SANT JORDI 2019

LINK DEL PROGRAMA DE RÀDIO

Aquí us deixem el link del programa de ràdio del segon trimestre. Ara ja el prodreu escoltar sencer!

LES ÀGUILES ANEM A MATARÓ RÀDIO

Un cop més i com és tradició, els nois i noies de 6è hem anat a Mataró Ràdio a presentar el nostre programa “El molinet de colors”.Els nens que hi han anat aquesta vegada han sigut:la Neus, la Xin Ying, la Martina, l’Arnau, en Linus, en Martí Casanova, en Martí Carrés, l’Aina Fernández i en Jianan. Aquest trimestre, el nostre article ha sigut sobre grups musicals que han passat a la història. Alguns nens han decidit que després d’anar a la ràdio, volen ser locutors. Ha sigut una experiència molt xula!!!
EQUIP DE REDACCIÓ: Xin Ying, Desirée i Ibrahima.
EQUIP D’EDICIÓ: Jianan, Xin-Rui i Luisa.

Publicat dins de General | 1 comentari

HEM ANAT AL MUSEU BLAU

El divendres passat vàrem anar a Barcelona a visitar el Museu Blau. Allà hi anàvem a fer dues activitats diferents: un taller sobre la biodiversitat i una visita.
El taller va ser molt interessant. Durant una estona ens vam convertir en científics que havíem descobert una illa i formulàvem unes hipòstesis. Llavors, les havíem de comprobar.
Després, ens van donar una graella de coses interessants que havíem de trobar dins el museu. Aquesta activitat ens va tenir molt entretinguts.
Va ser un dia molt interessant.