Fem manualitats!

Aquest trimestre estem fent moltes tasques plàstiques: estem preparant coses per Carnaval, pels passadissos, a més de fer les feines pròpies de l’assignatura de plàstica!
No ens podem queixar, ja que a nosaltres ens encanta! Aquí en teniu un petit recull!

Anem al Cosmocaixa

El passat dijous 25 de gener les Àguiles vam anar al CosmoCaixa.
Primer de tot vam esmorzar, i tot seguit vam fer una petita visita a la zona dels dinosaures. Ens va encantar! Després vam tenir una estona per poder veure les exposicions de toca toca que hi ha al museu, i també el bosc inundat. Va ser brutal!
Això sí, el que més ens va agradar van ser els experiments del taller que vam fer sobre l’electricitat! Estava lligat al tema de les energies que estem fent a medi. Tots els experiments van ser genials, però sobretot ho va ser l’últim, on tots vam poder participar.
El final de la sortida va ser al parc del museu, on vam dinar i jugar una bona estona.
Va ser una sortida de 10!

BONES FESTES!

La classe de les Àguiles us desitgem unes molt bones festes i un feliç any nou!
Ens veiem el 8 de gener!

Cliqueu aquí!

Sortida al cim de les àligues

Benvolgudes famílies,
El passat dijous 14 de desembre vam fer la sortida al cim de les àligues, a Sant Feliu de Codines.
Vam passejar pel centre, ens van explicar coses sobre diferents aus rapinyaires, vam poder explicar tot allò que nosaltres havíem après a classe, i finalment, vam veure una sessió de vol espectacular.
Després, ens ho vam passar molt bé dinant al parc de Can Rius, a Caldes de Montbui, i vam jugar una bona estona.
Aquí teniu un petit recull d’aquell dia!

Iniciem el Consell d’Infants

Hola famílies!

Aquest curs ja hem iniciat el Consell d’Infants a l’escola. La representant de 6è és la mateixa del curs passat, però a 5è ha de sortir algun infant nou. Aquesta setmana s’ha anat explicant als alumnes de 5è en què consisteix aquest consell, i així, que surti algú que vulgui fer-se amb el càrrec de conseller.

Voleu saber què és el Consell d’Infants?
Es va crear a Mataró l’any 2014. És un espai de participació de ciutat per donar veu a la infància i valor a la seva opinió i mirada sobre molts aspectes de la ciutat, així com per sensibilitzar la ciutadania dels drets dels infants. Està format per representants de 5è i 6è de primària, de les diferents escoles participants, i a cada curs es decideix un tema a tractar, que es treballa en sessions mensuals en horari extraescolar, a diversos indrets de la ciutat.

Aquí us deixem varies fotografies del moment de la tria del tema de la classe de les Àguiles, la nostra classe!

Coneixem una mica les àguiles daurades

Benvolgudes famílies,
Des d’inici de curs fins ara hem estat aprenent una mica sobre l’au rapinyaire a la qual devem el nostre nom de la classe, l’àguila daurada.
Hem estat fent recerca d’informació de tot allò que no sabíem sobre ella i que ens interessava, i el resultat final ha estat l’elaboració d’una presentació per a fer una exposició davant la classe.
Hem après molt, i a més, hem utilitzat el Canva i hem vist que és un programa molt divertit!
Aquí teniu unes imatges de les nostres presentacions!

JA SOM ÀGUILES!

Hola famílies!
Us donem la benvinguda al nostre bloc, el de les Àguiles! Sí, sí, ho heu llegit bé! Ja fem 6è, i per tant, la nostra classe té el nom d’aquesta bonica au rapinyaire!
En aquest bloc anirem penjant fotografies d’activitats, sortides i curiositats que ens passin durant el curs!
Ens veiem!

Deures d’estiu 2023

Benvolgudes Àguiles,

El curs ja ha acabat, i no volia acomiadar-me sense dir que tots i cadascú de vosaltres heu aportat moltes coses a la classe de les Àguiles: riures, convivència, aprenentatges, empatia, esforç… heu estat una pinya, i per això m’ha encantat ser la vostra tutora durant aquest curs. Però com bé sabeu, tot comença i tot acaba.

D’aquí només unes setmanes començareu l’institut, i per fer-ho en forma haureu de treballar una miqueta durant l’estiu. A la classe ja us hem explicat com funcionen les recomanacions d’estiu.

Aquí teniu l’enllaç:

RECOMANACIONS ESTIU

Només em queda recomanar-vos que descanseu molt, que també treballeu una miqueta i desitjar-vos un molt bon estiu. Quan em veieu pel carrer, no oblideu fer-me una superabraçada!

Núria

Can Fugarolas

Divendres 16 de juny vam anar a Can Fugarolas. Ens va encantar visitar-la perquè vam veure lo gran que és la nau i totes les activitats que s’hi arriben a fer a dins. A més, l’Olga ens va fer un taller de paper reciclat xulíssim! Moltes gràcies pel matí tan entretingut! Aquí en teniu un tastet!

Maquetem Mataró!

La setmana passada els Falcons i les Àguiles vam anar a la Fundació Iluro a veure una activitat que els i les alumnes d’alguns instituts han estat creant. Es tracta d’una maqueta força gran de Mataró, amb tots els seus carrers i alguns dels seus edificis fets a escala. Han fet un treball molt complet, ja que tracta les matemàtiques i a més a més, la nostra ciutat. És per això que els mestres creien interessant que hi anéssim. Ens van donar un dossier ja preparat per a poder respondre a unes activitats relacionades amb la maqueta, i també ens van deixar temps per poder mirar un vídeo i algunes imatges amb les explicacions de com els instituts havien fet tota aquella feina. La sortida, tot i que curta, va ser molt interessant!