Hola Famílies,
Tot i que feia dies que no penjàvem res dels racons, a continuació, podeu veure els racons que vam portar a terme fa unes dues setmanes:
– Racó de construccions: amb peces de diferents formes i colors, els infants fan construccions pròpies desenvolupant la noció espacial i la creativitat.
– Racó de grafisme: Amb pintura, fem línies, unint dos punts i estampem punts entre les línies.
– Racó de llengua: practiquem l’escriptura del propi nom i del nom dels companys
– Racó de matemàtiques: practiquem la relació quantitat-grafia, fixant-nos amb la quantitat i grafia que ens indiquen les targetes i buscant la pinça corresponent amb la quantitat adequada.
– Racó de plàstica: manipulem plastilina i creem produccions lliures, per a desenvolupar la creativitat i la motricitat fina.
– Racó pissarra digital: juguem a fer trencaclosques relacionats amb Sant Jordi
– Racó de pissarra: confegim el nostre nom i el dels companys amb lletres magnètiques.
– Racó d’experimentació: experimentem i manipulem cigrons i arròs crus.
– Racó de la taula de llum: juguem amb la llum i les figures geomètriques transparents.
– Racó de motricitat fina: amb les pinces (sense tocar-ho amb les mans) hem de col·locar les boles de colors sobre la catifa.
Esperem que gaudiu del vídeo!
[vimeo]https://www.vimeo.com/271082520[/vimeo]