Aquesta setmana ehem estat aprenent conceptes nous, hem après la diferència entre llarg i curt i al mateix temps hem manipulat material per poder entendre millor aquests conceptes…
L’activitat s’ha realitzat durant dues sessions. Al llarg d’aquestes sessions, hem treballat des de l’aprenentatge significatiu, a partir dels coneixements dels alumnes i promovent el pensament crític. Així doncs, part del treball ha estat grupal, tots els nens i nenes han participat activament i com veureu a les fotografies amb molt de material diferent per poder entendre-ho millor de manera visual, com és amb els camins dels animals més llargs o més curts, amb pals de colors, o tubs més llargs o curts. L’altra part de l’activitat, ha estat individual, amb l’objectiu d’afavorir entre els alumnes l’autonomia a l’hora de treballar, que ha estat que cadascun d’ells havia de fer un xurro de plastilina més llarg i un altre més curt. Després de manera individual cada infant va agafar el seu nom i es va posicionar segons si el seu nom era llarg o curt! S’ho van passar molt bé!!!