CELEBRACIÓ DE LA DIADA DE SANT JORDI

Durant aquesta setmana tots i totes els que formem part de l’escola estem preparant la diada de Sant Jordi.

Els nostres alumnes han preparat els seus respectius treballs per a concursar als Jocs Florals, els quals se celebraran la tarda del 23 d’abril al pati de l’escola.

Cada nivell educatiu participa en una categoria diferent:

P3: Dibuix  –  P4: Dibuix i escriptura de paraules  – P5: Endevinalla

1r: Rodolí  –  2n: Descripció

3r: Carta  –  4t: Cal·ligrama

5è: Poesia  –  6è: Narració

A més a més, tots els nens i les nenes han preparat una decoració especial per guarnir els passadissos de l’escola i exposar els seus treballs.

EDUCACIÓ INFANTIL

Cada classe s’ha inventat un conte i després d’ha ili·lustrat. Per decorar els passadissos els nens i les nenes de Parvulari han fet un reproducció gegant de la tapa dels contes i al voltant han penjat els seus treballs dels Jocs Florals.

st_jordi_3 st_jordi_1 st_jordi_5

st_jordi_4 st_jordi_3 stjordi_6

Una de les sessions de tallers s’ha dedicat a l’obra d’Antoni Gaudí, i entre tots i totes han convertit el passadís d’accés al Parvulari en el Carrer Gaudí, decorat amb cases, plats, sanefes i lletres d’estil gudinià. Els més petits han fet el drac del Parc Güell i al seu voltant s’han col·locat tots els treballs finalistes dels Jocs Florals.

stjordi_7 stjordi_8 st_jordi_10

CICLE INICIAL

Aquesta diada de Sant Jordi hem guarnit l’escola ben maca.

• Cicle inicial 1r hem pintat uns castells meravellosos, plens de misteri, princeses i… rodolins molt imaginatius!!
  • Cicle inicial 2n hem fet uns dracs ferotges, terribles, temibles i… devoradors de descripcions increïbles!!

st_jordi_9 st_jordi_16

decoracio_6 decoracio_7 decoracio_1

CICLE MIG

Per decorar els passadissos el cicle mig hem penjat els treballs dels Jocs Florals. Els de tercer han fet cartes i els que quart han fet cal·ligrames.

Hem fet un mural de la primavera a les escales que pugen  a les classes de tercer i quart, aquesta decoració la vam fer el dia 18 d’abril aprofitant una sessió de tallers.

Els nenes i nenes de tercer i quart han fet unes flors de paper de tres dimensions, han pintat uns nens i unes nenes de mida real, han fet unes flors amb papers de colors, han pintat unes fulles i han copiat uns petits poemes de valors.

Tot això ho hem ajuntat, hem fet un petit muntatge i aquí veieu el resultat.

st_jordi_14 st_jordi_15

st_jordi_12 st_jordi_13 st_jordi_17

CICLE SUPERIOR

Al cicle superior els alumnes de 5è han preparat poesies, bàsicament sobre la Llegenda de Sant Jordi. D’altra banda, els alumnes de 6è han fet narracions de temàtica lliure.

Pel que fa a la decoració del passadís de Cicle Superior, s’ha preparat un drac gegant i al seu voltant s’han penjat els treballs dels Jocs Florals i unes flors de paper.

decoracio_4 decoracio_5 decoracio_3

3 thoughts on “CELEBRACIÓ DE LA DIADA DE SANT JORDI

L’escola està molt bonica , tots hem participat nens , nenes i mestres.
    Tota una feina , però molt contents estem de com ha quedat…..
    Val la pena!!!!!!

2. DOLORES

PETITS I GRANS, NENS, NENES I MESTRES HEM TREBALLAT MOLT PERÒ TAMBÉ ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ FENT TOTS AQUESTS TREBALLS QUE ARA PODEU VEURE ALS PASSADISSOS DE LA NOSTRA ESCOLA. OI QUE HA QUEDAT BONICA? HA VALGUT LA PENA.