RONDALLAIRES A L’ESCOLA

El dimarts 2 d’abril els nens i nenes d’Educació Infantil van tenir la visita de la rondallaire Neus. Per cursos va explicar una rondalla amb l’ajuda de una titella: L’erugueta llaminera, que segons el que anava menjant li  canviava de color una part del cos; finalment es va convertir en una preciosa papallona de molts colors. Ens va agradar molt i després vam pintar l’erugueta.

erugueta

Els nens i nenes d’Educació Primària també van tenir la visita d’una rondallaire, la Patricia.

El divendres 11 d’Abril (a les 11 del matí), els nens i les nenes de 4t A i B vam anar a la biblioteca a escoltar unes rondalles.

Primer de tot la Patricia va preguntar als nen i les nenes si s’enrecordaven de les rondalles de l’any anterior i aquests van respondre amb moltes ganes i entusiasme, les van anomenar totes, s’enrecordaven de totes. Després,  la Patricia d’una forma fascinant, engrescadora i motivadora va explicar unes quantes rondalles.

Tot va anar molt bé i tant els nens com les mestres vam quedar meravellats.

rondalles_1

La rondallaire amb els nens i nenes de 1r