LA VELLA QUARESMA

Els nens i nenes de P4 i P5 van rebre ja fa dies la visita d’una senyora molt especial, la Vella Quaresma.Aquesta velleta és molt peculiar perquè té set cames, tantes com setmanes falten per a que arribi la Setmana Santa.

Així que els divendres a la tarda els nens i nenes de P4 i P5  es reuneixen al seu voltant i escolten amb atenció el missatge que té amagat en una de les seves cames. Abans, però, els nens i nenes li canten la seva cançó i amb molta cura les mestres li tallen una cama.

Després els infants han de sortir al pati de l’escola per buscar les pistes que la Vella Quaresma ha amagat; quan han aconseguit reunir totes les pistes, els nens i les nenes llegeixen quin joc els ha preparat la Vella Quaresma per jugar aquella tarda.

El passat divendres 14 de març, últim dia de trimestre, tots els nens i nenes del Parvulari van acomiadar de la Vella Quaresma; però aquesta velleta els tenia preparada una sorpresa al pati… Uns globus! Així tots els infants ho van poder passar d’allò més bé.

Fins l’any vinent, Vella Quaresma!

vellaquaresma

LA VELLA QUARESMA

vella_quaresma_2 vella_quaresma_3 vella_quaresma_4

Escoltem amb atenció què ens diu la Vella Quaresma a la seva carta