14 thoughts on “POESÍA VISUAL (5º A)

Molt , molt bé, això si que sòn poetes amb imaginació , m’agradat moltissim .FELICITATS a tots els nens, nenes i mestres que han fet possible aquesta activitat tan original.

2. susanna

El concepto de poesía visual no es fácil…estoy muy satisfecha con el trabajo que han realizado mis alumnos,…además confieso que me lo he pasado bomba con ellos….
    xx xx
    x x

3. Maria Post author

Enhorabona als nois i noies de 5è A i a la seva mestra de llengua castellana per haver fet un treball tan creatiu.

4. msanc484

Enhorabona als alumnes de 5è A i a la mestra de castellà per un treball tan gràfic i original, està clar que una bona motivació fa treure el millor de cada nen/a. FELICITATS!!

5. Cris

Todos los poemas visuales me gustan mucho, pero con ese video tan y tan chulo es el doble de chulo .
    Se nota que todos nos hemos esforzado sobretodo Susana con su video .

6. judit

M’ho he passat molt bé fent aquest treball.
    El video ha quedat molt xulo.
    FELICITATS!!!!!!!!!!!!!

7. PACO

Hola, nois i noies de 5è!
    Moltes felicitats !
    Em dic Paco i sóc el profe tutor dels alumnes de 6è de l’escola Els Pins de Castelldefels. M’ha agradat molt el vostre treball. És molt difícil expressar visualment idees i sentiments però vosaltres ho heu aconseguit.
    Nosaltres tenim en construcció un bloc de poesia però encara no està editat.
    Posaré aquest enllaç perquè puguin veure’l.
    Fins una altra.
    Paco

8. santi

Realment es sorprenent el que es pot arribar a conseguir amb una mica d’imaginació… Enhorabona a tots els que heu participat amb aquesta història !!!

9. alberto

eso todos hemos estado muy bien enhorabuuena a todos lo hemos hecho todos igual de bien
    je je je je

las dos clases somos los mejores de ciclo superior, venga queremos hacer otro Susana!!!!

10. Pepe

Hola, sóc Pepe el director de l’escola Els Pins i he vist aquest enllaç i m’ha agradat molt i molt, és un exemple de bona feina dels nens i dels profes. Felicitat i gràcies per…. compartir…. l’experiència.
    Pepe.

11. Naye

Aquest treball em va agradar moltissim a l’hora de fer-lo i tots vam colaborar moltissim.

GRÀCIES SUSANA PER:

fer-nos aprendre tan depressa i així saber moltes més coses de les que sabem ja nosaltres i per moltíssimes més coses.