LA RUA DE CARNESTOLTES

Després de sentir les ordres de Sa Majestat Carnestoltes, tots els nens i nenes de l’escola, acompanyats dels seus mestres i de moltes famílies, van fer fer l’esperada Rua de Carnestoltes pels carrers veïns de l’escola.

Podeu veure dos videos amb el resum de la rua d’Educació Infantil i un altre d’Educació Primària, ja veureu què bé ens ho vam passar.

RESUM RUA EDUCACIÓ INFANTIL

RESUM RUA EDUCACIÓ PRIMÀRIA

4 thoughts on “LA RUA DE CARNESTOLTES

1. marc 6a

m’agradat molt el carnaval, però l’any vinent seré a l’institut i no podré gaudir de la festa, és una llàstima perquè aquest any ens ho hem “currat” decorant els passadissos i l’animació va ser molt més divertida que en altres festes.

2. tomas antic director de lescola

Hola estimats alumnes antics, jo no sé molt d’ordinador i no sé a on estan les apòstrofes i algunes coses , però cada dia entro a la web de l’escola y m’estic adonant que cada dia l’escola està més bonica segur que han vingut molts professors nous y s’han anat d’altres però espero que l’escola estigui tan bonica com ara.
    Un gran salut!!!!!!

Tomás