L’ESCOLA ES TRANSFORMA PEL CARNESTOLTES

Hem preparat un petit muntatge d’imatges i so per mostrar-vos la decoració de la nostra escola amb motiu del carnestoltes.

Com ja sabeu, el tema d’enguany és “El Món del Cinema”. Tots i totes els que formem part de l’escola hem treballat de valent aquests dies per convertir l’escola en uns autèntics estudis cinematogràfics, dignes de Hollywood.

MOTOR. CÀMERES. ACCIÓ!!!

12 thoughts on “L’ESCOLA ES TRANSFORMA PEL CARNESTOLTES

1. ester

Ha sigut fantàstic, ha quedat de cine i crec que els nois s’ho han passat molt bé i el montatge del vídeo genial. felicitats a tots els artistes d’aquesta gran escola, sobre tot als nens i nenes que han sigut les estrelles.

Ha quedat l’escola molt i molt bonica,tots estem molt contents , ha sigut un bon dia per tothom….FELICITATS!!!!!! a tots sobretot a tots els nens i nenes que són els protagonistes de tot això.

3. Antònia

enhorabona amat targa, un dia per no oblidar, felicitats als nens i nenes protagonistes en primera persona, als pares per la seva col.laboració i als mestres que amb la seva il.lusió han fet d´avui un dia fantàstic.

4. susanna

And the winner is….AMAT TARGA!!!!
    gràcies als alumnes, mestres i pares que sense la seva il.lusió no hagués estat possible la celebració d’aquesta modesta però gran festa del món del cinema…Ah! una menció especial per a la nostra Maria Spielberg….ets la PERA!!!!!!

5. msanc484

enhorabona Amat Targa, felicitats als nens i nenes protagonistes en primera persona, als pares i mares per la seva col.laboració i als mestres que amb la seva feina i il.lusió han fet d´aquest carnaval una festa inoblidable.

6. César

Que bé que us ho monteu!
    Sòc un mestre d’una altra escola i m’ha agradat molt la vostra decoració per carnestoltes. Què divertida deu estar l’escola i, sobre tot, que bé que us ho devieu passar gaurnint-la.
    Enhorabona, artistes!

7. Feli

Hem gaudit tots d’una festa molt divertida. Només donar les gràcies als mestres per la seva organització, als alumnes per les seves ganes de participar i a les famílies per acompanyar-nos a la rua i fer que els alumnes vinguessín vestit tan i tan “guapos”
    Fins a la pròxima Carnestoltes