Carnaval al CEIP Circell

La setmana de carnaval vam fer moltes coses plenes de… rauxa i de disbauxa: Vam fer una bona pila de  murals. Aquest curs ha estat centrat en l’hort que tenim al cole i si veiessiu com ambientaven el passadís… uix!!

Vam continuar fent… un pregó i VA VENIR EL CARNESTOLTES!!

100_6123.jpg

Va dir als petitons i a les mestres que havien de portar una cosa al cap. Al dia següent també va passar per les classes, el carnestoltes, a dir que portessin uns mitjons per sobre dels pantalons.

100_6153.jpg

I també vam fer una rua per Moja tots el nens i nenes de l’escola, on també hi van participar la llar d’infants i els alumnes de l’escola dels Pins.

Quan vam acabar de la rua pel poble vam anar al pati a menjar xocolata desfeta a la que va convidar l’AMPA.

100_6133.jpg             100_6212.jpg

I recordeu per Carnaval tot s’hi val!!

CARNAVAL AL CEIP ST.JERONI

Durant tota la setmana el Carnestoltes (mares d’infantil) ha vingut a visitar-nos. Els nens i les nenes d’educació infantil a la classe s’han fet el racó de les disfresses i cada dia un grupet de nens i nenes s’ han passejat per tota l’escola fent gresca.

Els més petits al veure el Carnestoles s’han espantat una mica. Ha estat força divertit.

El Dijous Gras tota primària vem anar al “Pont Nou” a passar tot el matí. Hem esmorzat botifarra i coca, hem ballat i  jugat. Ens ho vem passar d’allò més bé.

Carnaval al CEIP Pont de l’Arcada

Com cada any el Rei del Carnestoltes i la seva comitiva va arribar el Dijous Gras. Al matí, com que som en un poble més aviat petit, vam anar a buscar les botifarres i el pa a cal carnisser i a la fleca.

Divendres, vam fer un taller de màscares. Ens ho vam passar la mar de bé i van quedar molt divertides.

El Dimecres de Cendra, tota l’escola va anar a enterrar la seva sardina de classe, que havien elaborat el dia abans.

sardina2.jpgsardina-1.jpgsardina7.jpg

Aquí us deixem una petita mostra.

Olimpíades a Sant Quintí de Mediona

El divendres al matí el Carnaval va començar al poliesportiu de Sant Quintí. Els nens i nenes de P3 anaven disfressats de karateques, l’alumnat de P4 anava de futbolistes, P5 de tenistes, CI 1 de ciclistes, CI2 de gimnastes, CM1 d’atletes, CM2 de nedadors i nedadores i el CS va combinar l’halterofilia, el bàsquet i el rem.

Com heu pogut deduir l’eix del nostre carnaval van ser les Olimpíades.

Després de l’esforç el Carnestoltes ens va convidar a un esmorzar saludable ( fruita ).

A la tarda vam anar a la sala de El Jardí i vam ballar i cantar tota la tarda.

Ens ho vam passar molt bé !

Grup de CS2

festaFutbolistes

CARNAVAL AL CEIP LES VINYES

Cada any, per Carnaval, la nostra escola tria un motiu o centre d’interés. Aquest any hem triat la Xina. És per això que el Rei Carnestoltes ens va donar una sèrie de normes relacionades amb aquest tema:

– portar un bigoti xinès.

– anar vestits amb la bandera xinesa

– pentinar-se amb una trena xinesa

– venir vestits de negre i amb el motiu preparat a cada classe.

Dimecres de cendra vàrem fer el judici del Carnestoltes, el vam cremar i vam anar a ballar i berenar al pati de l’escola.

CARNAVAL 2008 AL CEIP D’AVINYONET DEL PENEDÈS

El Carnaval a l’escola d’Avinyonet el vam celebrar durant tota la setmana, seguint les consignes del Rei Carnesetoltes. El dilluns vam anar disfressats de “hippies”, el dimarts amb pijama, el dimecres amb el cap guarnit, el dijous de “Ferran Adrià” i el divendres la gran rua pel poble del CIRC de l’escola i la LLar d’Infants. Al circ hi havien pallassos, micos, lleons, tigres, ballarines, pallassos malabaristes i mims.

PALLASSOSMICOSLLEONSTIGRES

BALLARINESPALLASSOS MALABARISTESMIMS

Carnaval a Sant Martí Sarroca

dsc03371.jpgdsc03370.jpg

img_1586.jpgdsc03385.jpgdsc03362.jpg

Aquest any a la nostra escola pel carnaval hem treballat les Olímpiades de Beijing, concretament els valors olímpics ( amistat, esforç, cooperació, solidaritat, llibertat…) i les cinc mascotes dels jocs.

El divendres 1 de febrer vam celebrar el carnaval tot fent una desfilada olímpica amb la bandera dels valors. Els més petits anàven disfressats de les mascotes dels jocs ( Beibei, Huanhuan, Nini, Jingjing, Yingying).

Després, juntament amb els pares vam berenar coca i xocolata.