hola! comença un nou curs !

institut.jpg

Aquest és el vostre primer any com alumnes del Màrius. Us ha costat molt arribar fins aquí i espero que l’esforç hagi valgut la pena. Sé que encara enyoreu la vostra escola i de tots depèn que, a partir d’ara, pugueu dir amb orgull que sou alumnes d’aquest centre.

L’edifici, que aviat apamareu, és antic i fort com ho és el coneixement. Té vida pròpia, la que li han donat tots els que han passat per les seves aules, alumnes i profes, des de fa més de 50 anys.

Ara us mira amb il·lusió i es pregunta, si algun dia, aquest institut també es podrà sentir orgullós de vosaltres, si sereu capaços de caminar, amb confiança i respecte, tots els anys necessaris per a complir els vostres somnis.

Els que un dia sereu metges, periodistes, dissenyadors se videojocs, pilots de l’espai (qui sap!) o simplement bones persones, recordeu que el camí és llarg, però que ja heu fet el més difícil, que és donar el primer pas. Tots els que vindran seran molt més fàcils si la constància us marca el ritme i si teniu un bon grapat de companys que us respecten perquè vosaltres també sabeu respectar.

Alumnes del Màrius, benvinguts a la vostra casa!

Carme i Manel