Cançó proposada per interpretar a 6è de Primària. Recorda que el compàs és compost, 6/8, i que en aquest cas la unitat de temps és la corxera, i no la negra. Has d’interpretar aquesta cançó amb una intenció d’acció, tal i com sóna a la BSO “Pirates del Caribe“. TAmbé has de recordar que estem en una tonalitat de Re menor (relatiu a la que hem treballat a classe, Fa Major). Així que tots el si són bemolls (per a qualsevol dubte consulta la taula de digitacions que està al bloc a la categoria GENERAL).
Pots descarregar-te la partitura de nou en format PDF, escoltar la versió per a flauta o veure un vídeo d’una orquestra interpretant l’audició. Mira els següents enllaços:
hes-a-pirate PDF
piratas (versió per escoltar)
http://www.youtube.com/watch?v=4Cobcs1nT04 Enllaç per visualitzar
És la última peça de la BSO de Maldición de la Perla Negra”. La música per a “Piratas del Caribe: La Maldición de la Perla Negra” va tenir partitures rebutjades i treballs fets a última hora. La partitura del compositor Alan Silvestri (fins a les hores habitual del director de la pel·lícula Gore Verbinski), va ser rebutjada poques setmanes abans de l’estrena de la pel·lícula, donant la responsabilitat a en Klaus Badelt. Klaus Badelt, havia meravellat amb el seu “The Time Machine” a molts, i es va comptar també amb la col·laboració de Hans Zimmer. Però amb poc temps és molt difícil demanar grans resultats, així que al llistat de compositors que van escriure música addicional puja fins a vuit: Ramin Djawadi, James Dooley, Nick Glennie-Smith, Steve Jablonsky, James McKee Smith, Blake Neely, Geoff Zanelli y Trevor Morris.
Badelt i els altres compositors d’estudi, van optar per el so Mevia Ventures, una música més contemporània amb un cert aire sintetitzat. Els temes principals de la pel·lícula són “The Medallion Calls” i “The Black Pearl”. Aquets dos leit motivs es repeteixen durant tota la partitura, a més d’un tema d’acció molt mogut, que podem sentir a “Bootstrap’s Bootstraps” o “He’s a Pirate”, posant música a gran part de les seqüències d’acció de la pel·lícula. Tot aixó deixa clares les intencions del/s compositor/s que no pretenen crear un so pirata, sinó temes d’acció.
