A continuació hi ha unes quantes pàgines webs que t’expliquen pas a pas els diferents conceptes que estem treballant de nombres decimals.
Anima’t i fes-les a poc a poc. Segur que quan hagis de treballar després a classe, et serà més fàcil.
http://www.xtec.es/centres/a8027365/concurs/concursple/acmates/decimals/002decimal4/unidecicente.swf
http://www.xtec.es/centres/a8027365/concurs/concursple/acmates/decimals/002decimals1/decimal5.swf
http://www.xtec.es/centres/a8027365/concurs/concursple/acmates/decimals/002decimals2/falten
http://www.xtec.es/centres/a8027365/concurs/concursple/acmates/ultimes/sumadeci.swf
hola asun com vaig a repas donç anem adelantades de fer coses i depres quan tu ho espliques ja ho se fer, jo amb aquest article anire practicant cada dia adeu!!!!
Hola Asun em sembla tot molt facil pero ja no ho dic perque m’he d’esforçar molt i estudiar lo maxim de temps !!!!
et prometo que estudiare,molts petons!!!
hola a thothom!
Jo estic practicant molt per el control pero algunes coses son facils unes altres altres bueno … jocrec que si estudiem tota la classe sacarem molt bones notes bueno adeu classe i Asun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Molt bé, ja veig que esteu practicant els nombres decimals, segur que ja heu entés que significa les parts que hem fet a una unitat i per a que es fa servir.
I l’arrodoniment? Us ha sortit bé?
Encara que sembli un “rollo” ho fem servir per saber si tenim prou diners quan comprem en una botiga, …
Segur que si practiqueu una miqueta us ajudarà molt.
Felicitats a tots per treballar i esforçar-se tant.