Avui al matí hem fet medi; més tard ens ha tocat fer matemàtiques i fitxa de càlcul. Després del pati, a castellà, ens han ensenyat les categories, els verbs, etc…. Més tard quan hem acabat castellà, hem tornat a fer medi, les preguntes per contestar, una era molt llarga i a tots ens ha fet una mica de mandra. Per la tarda hem fet tutoria, la Fina ens ha repartit unes fitxes que a casdascuna hi posava un insult o una cosa agradable. També hem hagut de classificar quins eren els insults i quines eren les agradables, Exemples: En Joan es va portar a taula com un porc. La Maria va ser comprensiva amb la Paula perquè es van barallar i al final la va perdonar.
No hem pogut fer jocs de català perquè en aquest treball hem estat dues hores.
Ha sigut un bon dia perquè ens ho hem passat molt bé.
Violeta
Hola Violeta sóc l’Alba S si es verirat a sigut molt bon dia.
Adeu
ALBA SARDÀ GARCIA