10 novembre 2009

Avui començo el diari de classe i la setmana que ve seguira l’Ian

Avui a educació fisica hem començat tema  nou i després hem vist com cremaven les vinyes .

A anglès hem jugat a l’ordinador amb els temes 1 i 2 i ha sigut molt divertit.

3 thoughts on “10 novembre 2009

  1. Nuria Catena Santafè

    Hola Jaume, t’ho has currat oi? La setmana que ve li toca a l’Ian, ho sabem. Ho fas molt be, domines el teclat.

    La teva amiga Nuria.

  2. ian

    Hola Jaume o fas perfecte espero que jo tambe pugi dominar el teclat a i una altre cosa jo en el pati quan estaben creman les vinyes em pensaba que era un incendi

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *