El passat 1 de febrer, els alumnes i les alumnes de Cicle Superior vam anar d’excursió a la Segarra, una comarca amb un paisatge diferent al que estem acostumats al Pla d’Urgell.
Al matí, vam esmorzar a l’Àrea de Guissona i vam fer la visita guiada a l’escorxador: dalt d’un tren ens vam passejar per l’edifici i vam veure com es preparen els diferents tipus de carn que trobem a les botigues. Després vam anar a dinar a l’Àrea de Guissona i vam menjar d’aquesta carn, que ens vam poder coure nosaltres mateixos.
A la tarda vam anar a Montfalcó Murallat des d’on podíem contemplar el sec paisatge de la comarca amb les oliveres, ametllers i camps de blat i ordi que començaven a verdejar. Al poble vam aprendre com vivien la gent a l’època medieval.