Seguint la línea general de la nostra comunitat i d’Europa, a la nostra escola, volem potenciar les llengües. Per això, a partir dels curs vinent, l’horari de francès passarà de mitja hora setmanal a una hora i mitja. Pensem que serà un gran benefici per l’alumnat que té facilitat per les llengües.
Per tal que això no resulti una càrrega més per l’alumnat que necessita més reforços en les llengües que ja es donen, el francès tindrà caràcter optatiu i caldrà decidir a finals d’aquest curs si es vol optar a fer francès el curs vinent. Per decidir, cal tenir en compte la motivació per les llengües així com també el nivell de l’alumne/a en les llengües que ja es donen: català, castellà i anglès.
Durant aquestes sessions, la resta d’alumnes que no facin francès treballarà les competències orals i escrites de les altres tres llengües per tal de reforar-les.
Si no es té clar el que es vol decidir, els alumnes de 4t i 5è d’enguany, cal que us poseu en contacte amb el vostre tutor o amb l’especialista de llengües estrangeres del centre per fer-ne una valoració.