Aquest curs, hem començat el projecte de llengües estrangeres a la nostra escola. La finalitat és millorar la competència en l’ús de la llengua anglesa, augmentant les hores de contacte amb aquesta, i obrir-nos a la realitat multilingüe que ens envolta respectant les diferents llengües minoritàries i valorant la diversitat.
Els canvis més significatius han estat la introducció d’una hora setmanal de “Science in English” al primer curs de Cicle Superior (5è). Cada trimestre es fa un dels temes de Natura que toquen fer aquell curs en anglès. Enguany, s’ha fet el tema dels materials i el reciclatge durant el primer trimestre i ara estem treballant el tema de les plantes.
Per altra banda, es continua amb la introducció d’una segona llengua estrangera a Cicle Superior (mitja hora de francès a la setmana), el desdoblament d’una hora setmanal d’anglès per tal de dedicar més atenció a la part oral i, com a novetat, els alumnes de Cicle Superior preparen una petita representació teatral cada trimestre que es vista pels altres cicles.
De cara a l’any vinent, està previst continuar amb els desdoblaments i les representacions, ampliar”Science in English” a tot el Cicle Superior (5è i 6è) i dedicar més estona al francès.
Hola, som dues mestres que ens volem fer el projecte de llengües estrangeres d’enguany. Com anem una mica perdudes ens podrieu orientar en com, què posar en el projecte? Gràcies, Ana