Aquest divendres durant l’estada dels alumnes de 3r C al laboratori un dels alumnes sense voler va trencar un vas precipitat, de manera que l’aula es queda amb un objecte del material escolar necessari i indispensable per l’assignatura. Com càstics aquesta classe els hi queda durant aquest curs completament prohibida l’entrada a l’aula.
-
Articles recents
Comentaris recents
- ANTONIO MORA VERGÉS en Història
- aleixsoriano en Història
- neusdomenech en Menús dels dinars a la ESO.
- neusdomenech en Menús dels dinars a la ESO.
- soniacapafons en Desastres al laboratori
Arxius
Categories
Meta
És un càstig merescut.