Desastres al laboratori

Aquest divendres durant l’estada dels alumnes de 3r C al laboratori un dels alumnes sense voler va trencar un vas precipitat, de manera que l’aula es queda amb un objecte del material escolar necessari i indispensable per l’assignatura. Com càstics aquesta classe els hi queda durant aquest curs completament prohibida l’entrada a l’aula.

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Desastres al laboratori

  1. soniacapafons diu:

    És un càstig merescut.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *