6th

WELCOME TO  6th GRADE!

Aquí hi trobareu un recull de com treballen la llengua anglesa els nens i les nenes de 6è de primària .

En aquesta petita mostra hi veureu algunes imatges on alguns alumnes surten sense mascareta i d’altres amb ella. Això és a causa del fet que algunes fotografies són d’abans de la pandèmia i d’altres són d’aquest curs. Però no hem volgut deixar de posar-les perquè malgrat haver deixat de fer determinades activitats, esperem en un futur no molt llunyà poder-les tornar a fer.

ACTIVITATS DE CINQUÈ I SISÈ (Cicle Superior)

• Oral Presentations
  • Speaking Lessons
  • Listening exercises
  • Grammar practice
  • Learning about different topics
  • Games
  • Topics
  • Reading Comprehensions
  • Sounds
  • Tales
  • Pronunciation
  • Vocabulary
  • Theatre
  • Writing Tasks: compositions, letters, emails, reviews…

A Cicle Superior treballem a partir de la combinació de les noves eines tecnològiques i altres metodologies de treball. D’una banda, utilitzem la plataforma Classroom per a determinades activitats d’aprenentatge, facilitant la comunicació entre alumne – professor, a més d’ajudar a organitzar les tasques i augmentar la col·laboració i responsabilitat dels alumnes.  D’altra banda, també fomentem el treball cooperatiu per tal d’afavorir l’aprenentatge entre iguals.

Busquem entorns d’aprenentatge actius i significatius pels i les estudiants, que gaudeixin de la sessió i es motivin!

RECULL DE FOTOGRAFIES

Daily English Class: