Hola! Jo em dic Anna Maria encara que a classe em diuen Anna. Sóc mestra des de fa uns quants anys i, a més a més, pedagoga. Actualment, a l’Escola Quatre Vents de Manlleu, porto la coordinació de la pàgina web del centre a més de la tutoria de 5è de Primaria. També formo part de la Comissió de Llengua.

MonRac1 sentia al professor Xavier Sala Martín que comentava: “la manera que han d’aprendre, actualment, els nostres infants de l’era tecnològica ha de ser molt i molt diferent  de la manera com nosaltres vam rebre els nostres aprenentatges dins de l’era de la Revolució industrial “. Ell diu que cal incentivar la visió crítica, potenciar-ne l’empatia, la reflexió, la creativitat i deixar més de banda la lògica matemàtica tradicional.  Ens cal preparar-los més per l’era de les noves tecnologies i de la Robòtica, dins de tot això ja veuran les matemàtiques.

Per tant, crec que és necessari l’ ús dels mitjans digitals i d’ Internet per a motivar més als nens i nenes del segle XXI. Ara, també, personalment m’agrada desconnectar-me’n per a connectar amb la natura, per això he triat per capçalera del meu bloc un paratge natural.

Espero que aquest curs de la CDDB puguem compartir entre tots i totes un munt de coses que ens acabin enriquint i ho acabem aplicant en els nostres respectius llocs educatius, amb la finalitat de que els nostre alumnat pugui construir els seus aprenentatges utilitzant les noves tecnologies.

la-creu-blanca-infants-01