El meu Symbaloo

symbaloo

Què veig

Vídeo: ANTIC EGIPTE

Aquí podeu veure el nostre vídeo del nostre Projecte Interdisciplinari que estem treballant els i les alumnes de 5è de Primària de l’Escola Quatre Vents de Manlleu. Aquest…

Què faig

L’ ANTIC EGIPTE

L’Antic Egipte és un projecte que el tema ja s’estudia a 5è de Primària, al nostre centre. La nostra pel·lícula “L’Antic Egipte” prèviament serà gravada amb l’App Chroma…

Què faig

EL NOSTRE MINICOMPOSTADOR

Construïm, experimentem, observem i aprenem!!!  

Experiències

CIENTÍFICS EN JOC

I  Concurs Escolar de Disseny de videojocs de Científics de Catalunya Aquest curs el Cicle Superior de l’Escola Quatre Vents, de Manlleu, hem decidit presentar-nos a aquest concurs….

Què faig

Les possibilitats d’aprenentatge dels mòbils comencen a aparcar les prohibicions als instituts

Molts centres veuen potencial educatiu en els mòbils: es tracta d’una eina que porten tots a la butxaca, amb el qual hi tenen una relació molt personal, i…

General, Què veig

De les TIC a les TAC

En una de les consultes que em realitzen habitualment, em fan una qüestió: “Quina és la diferència entre TIC i TAC?“. En un primer moment m’he quedat una…

Què veig

El telèfon mòbil a peu d’aula: de la dependència a la independència

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.

Pendents, Què veig

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas posuere semper eros sed dapibus. Ut ac porta massa, ac efficitur sapien. Proin lectus erat, mattis vitae dapibus non,…

Pendents

Reflexions Curs Portafolis digital i Entorn Personal d’Aprenentatge (EPA)

MÒDUL 1 Què en sabem d’allò que s’anuncia com a objectius a aconseguir en aquest curs? Què esperem del curs? Què coneixem dels conceptes claus com Entorn Personal…

Experiències

Jornada d’inclusió digital

Mirem l’escola més enllà d’una arquitectura dins d’un determinat paisatge. És un ens viu, porós i com a tal, està en continu intercanvi amb el seu entorn. En…

Què faig, Què veig