VOCACIÓ DE MESTRA
Escola Roser Capdevila - Polinyà | 28 abril 2009 |Benvolgudes famílies del Roser Capdevila de Polinyà.
Aquesta carta escrita al Diari El Punt després d’una xerrada amb la tutora de pàrvuls-4 és prou significativa com per compartir-la amb tots vosaltres.
Direcció
Vocació de mestra
http://www.elpunt.cat/barcelona/article/7/23-lectorescriu/30896-vocacio-de-mestra.html
28/04/09 02:00 – ESTEVE COMAS. VILOBÍ D’ONYAR SELVA
Setmanes enrere, la meva dona i jo vam tenir la xerrada anual amb la tutora de la nostra filla de quatre anys, per posar-nos al corrent de la seva evolució a l’actual curs de P4. Aquestes quatre ratlles no són pas per fer de «papa bavós» multiplicant per quatre les aptituds de la meva filla les tingui o no. El cert és que si fos compositor, possiblement en faria una cançó, o bé si fos poeta, segurament un poema.
El cas és que tampoc sóc escriptor, però necessito atrevir-me, encara que sigui amb quatre ratlles mal escrites, a transmetre quelcom important per mi.
Sempre m’he preguntat dues qüestions: si de veritat existeixen les bruixes i les mestres de vocació.
A dia d’avui ja només em resta esbrinar l’existència de les bruixes.
Gràcies, Anna…