GRAMS DE PAPER DE L’ALUMINI EN EL CONTIPLATA XXZ DE MAIG
Escola Roser Capdevila - Polinyà | 28 maig 2009 |Benvolgudes famílies del Roser Capdevila de Polinyà.
Demà finalitza el mes de maig lectivament parlant i ja tenim les dades de com s’engreixat o aprimat el Contiplata XXZ.
Les dades del mes de maig pel que fa a l’etapa d’Educació Infantil són positives ja que el consum de paper d’alumini a l’embolcall de l’esmorzar ha disminuït però com tenim un alumnat tan detallista i simpàtic que portava detalls primaverals com són les flors a mestres de l’escola i les presentaven en paper d’alumini que ha estat el causant principalment d’aquests 118 grams. Però el motiu perdona el consum.
Per altra banda l’alumnat de Primària va camí d’aconseguir l’objectiu de 2009, consum 0, TOLERÀNCIA 0 amb el paper d’alumini. Aquesta etapa de Primària només ha aportat 48 grams i això és molt positiu perquè tots plegats aconseguirem l’objectiu.
Gràcies a les families per la seva col·laboració i en aquesta línia de reducció del paper d’alumini en l’embolcall de l’esmorzar tots hi guanyarem.
L’escola s’acaba el proper 23 de juny però la predisposició i iniciativa en aquesta lluita mediambiental no s’ha d’oblidar amb l’inici de l’estiu.
Un reconeixement molt especial als agents mediambientals del centre, alumnat de l’escola i a la coordinadora del projecte Contiplata XXZ, la Lali Turu.
Direcció
Comentaris recents