Realment els projectes han de ser un canal d’aprenentatge que ha de satisfer totes les inquietuds dels alumnes.
Avui ha sorgit una nova pregunta…”i com preparem un viatge?”.
Dit i fet, ara en prepararan un amb tots els ets i uts .
Horaris, mitjans de transport, allotjament, visites,….
Interessant feina d’investigació la que se’ls presenta!!!
Endavant nois i noies…. quedarà genial la nostra mini guia de viatge!
EL BLOC ÉS VIU!!! NOVA IDEA DELS ALUMNES..
Respon