HEM ACABAT EL CURS!!!

Hola, famílies!

Sí, hem acabat aquest curs tan difícil que ens ha plantejat tants reptes a superar!

Creiem que tots plegats, cadascú aportant la seva part, l’hem passat amb bona nota!

Us deixem una mostra del que han estat aquests dos últims dies de classe tan emotius, en els que ens hem acomiadat després de compartir dos cursos.

Ens seguirem veient!!!

A continuació, us deixem un record del que ha estat aquest final de curs.

4t – HEM ACABAT EL CURS!

HEM CELEBRAT LA FESTA DE L’AIGUA!

Hola, famílies!

Ahir vam poder celebrar la FESTA DE L’AIGUA! Enguany no l’hem pogut compartir amb la resta de l’escola, per les mesures COVID-19, però ens ho hem passat d’allò més bé igualment.

Hem corregut, hem fet equilibris, hem fet punteria, …  i hem fet unes bombolles de sabó enormes! I, tot això, refrescant-nos amb aigua!

Esperem que us agradin les imatges que us deixem!

4t- FESTA DE L’AIGUA

Moon experts!

Com ja sabeu, aquest trimestre els nens i nenes de 4t hem treballat l’univers a Science. Per finalitzar el projecte hem investigat sobre la lluna i ens hem convertit en tots uns experts! Aquí teniu unes fotos de com han quedat els nostres pòsters i les presentacions orals.

fotos: https://photos.app.goo.gl/zwF9tu6nRJfw8tgF6

As you know, this term the 4th grade boys and girls have worked about the Universe. To end the project we researched about the moon and became all experts! Here are some photos.

Photos:https://photos.app.goo.gl/zwF9tu6nRJfw8tgF6

HEM FET UN TALLER D’AUTOESTIMA!!!

Hola, famílies!

Aquesta setmana ens ha visitat una professional que ens ha fet un TALLER D’AUTOESTIMA, per tal de reflexionar sobre fins a quin punt estem influenciats i pressionats pel nostre entorn i pels mitjans de comunicació sobre el nostre propi aspecte.

Els vostres fills i filles han pogut comprovar que les imatges que ens arriben de famosos, de models publicitaris o, simplement, de gent corrent a través de les xarxes socials, sovint estan manipulades i ens enganyen.

Si hem aconseguit que els nostres alumnes siguin crítics respecte a les imatges que els hi arriben i que se sentin a gust amb sí mateixos, amb el seu propi aspecte, sense necessitat de perseguir un fals ideal de perfecció, donem per bo aquest TALLER.

4t – TALLER D’AUTOESTIMA

HEM ANAT DE COLÒNIES A “LA GARBINADA”!!!

Hola, famílies!

Aquest any, sí! Enguany hem pogut gaudir d’uns merescuts dies de colònies!

No hem parat un moment!!! Hem fet tota mena d’activitats: Escalada, tir amb arc, esports a la platja, esports inestables, … Però… ai! El que més ens ha agradat han estat les activitats de riu!!! El caiac i els rais han estat una passada, tot i que l’aigua estava una mica freda…  Alguns hem caigut al riu, però… tranquils! No era gens profund!

Hem cantat, hem ballat, hem rigut i, el que és més important, ens ho hem passat d’allò més bé amb els nostres amics i amigues.

Ja esperem amb il·lusió les colònies de l’any vinent!

Que gaudiu veient les fotos!

4t – COLÒNIES A “LA GARBINADA”

HEM VISITAT LA FÀBRICA DE LA FAGEDA!!!

Hola, famílies!

Avui hem pogut visitar la Fàbrica de LA FAGEDA, sortida que no vam poder realitzar el curs passat per culpa de la pandèmia, i que estava relacionada amb el projecte “ELS SECTORS DE TREBALL”, com a exemple del sector secundari. Enguany l’hem recuperat vinculant-la al projecte “ELS HÀBITS SALUDABLES”, com a exemple de producció d’uns aliments adequats per seguir una dieta equilibrada.

Al llarg de la visita, hem vist la granja de vaques lleteres i la fàbrica de iogurts.

Veureu a les següents imatges que hem gaudit molt de la visita!!!

4t – LA FAGEDA

HEM CELEBRAT LA DIADA DE SANT JORDI!!!

Hola, famílies!

Esperem que hagueu passat una BONA DIADA DE SANT JORDI!!!

Tots en teníem moltes ganes, ja que, malauradament, l’any passat ens vam quedar sense DIADA!

Després d’un temps preparant els JOCS FLORALS, escrivint contes fantàstics… Avui n’hem lliurat els premis! Ha estat una selecció ben difícil!

A més, al llarg d’aquesta setmana hem anat fent una manualitat de Hama molt entretinguda, confeccionant diferents imatges relacionades amb Sant Jordi. També n’hem creat uns cal·ligrames genials!

Us volem agrair la vostra col·laboració aportant llibres de casa vostra, afavorint que tots els alumnes de l’escola poguessin sortir avui amb un llibre, i ajudant els vostres fills i filles a preparar llibres de pega, decorats de manera molt creativa com si fossin reals, per poder muntar una paradeta de Sant Jordi ben original.

A continuació trobareu un recull d’imatges de com ha anat el dia d’avui.

4t – DIADA DE SANT JORDI

HEM ACABAT EL 2n TRIMESTRE!!!

Hola, famílies!

Hem tingut una última setmana de trimestre ben mogudeta! Dimarts vam anar a visitar LES COVES DEL TOLL, dijous vam anar al CENTRE MORAL I  CULTURAL DEL POBLENOU a veure l’obra de teatre, en anglès, “ALADDIN”  i avui, divendres, hem fet un matí de REPTES  a aconseguir de manera cooperativa.

Aquí en teniu unes imatges!

Més reptes esportius | Escola Santa Anna

4t A – FINAL DE 2n TRIMESTRE

4t B – FINAL DE 2n TRIMESTRE

HEM VISITAT LES COVES DEL TOLL!!!

Hola, famílies!

Les COVES del TOLL són unes coves prehistòriques situades al municipi de Moià. Al seu interior s’han trobat abundants restes i indicis de presència humana del Paleolític i del Neolític.

Durant aquesta visita, els vostres fills i filles han pogut gaudir d’un entorn natural de gran bellesa, mentre constataven que havien après molt a classe de com era la vida dels nostres avantpassats prehistòrics. A més a més, han pogut elaborar un brunzidor, decorat amb pigments naturals, que ha estat tot un èxit!

4t A – COVES DEL TOLL

4t B – COVES DEL TOLL