JUGUEM TOTS JUNTS!!!

Hola, famílies!

Avui hem estat a la Platja de la Mar Bella, compartint jocs amb alumnes d’altres escoles del Districte de Sant Martí de Barcelona. L’Associació JOC VIU ha pogut tornar a organitzar aquesta trobada de JUGUEM TOTS JUNTS!!!, després dels dos anys de pandèmia intensa que hem patit. De tota manera, no hi ha hagut plena normalitat, donat que els grups de les diferents escoles no s’han pogut barrejar.

Hem corregut, hem saltat, hem treballat en equip, … I també ens hem cansat i ens hem embrutat!

Sortosament, hem tingut un bon dia! Sol i una mica d’aire que ens ha refrescat a estonetes!

En acabar, ens han lliurat un diploma i una xapa de participació.

Us deixem imatges de com ha anat tot plegat! Atenció, que hi ha uns quants vídeos!

3r – JUGUEM TOTS JUNTS!!!

 

 

HEM CELEBRAT LA DIADA DE SANT JORDI!!!

Hola, famílies!

Esperem que demà passeu una BONA DIADA DE SANT JORDI!!!

Després d’un temps preparant els JOCS FLORALS, escrivint contes fantàstics… Avui n’hem lliurat els premis! Ha estat una selecció ben difícil!

També hem fet un Taller de modelatge amb JumpingClay, on els vostres fills i filles han pogut posar a prova i desenvolupar les seves habilitats manuals i creatives, tot confeccionant diferents imatges relacionades amb Sant Jordi.

A continuació, trobareu un recull d’imatges de com ha anat aquesta celebració.

3r – HEM CELEBRAT LA DIADA DE SANT JORDI!!!

 

HEM FET UN TALLER D’ANIMALS INVERTEBRATS!!!

Hola, famílies!

Ahir va venir a les aules de 3r una representant d’EDULIS, per fer un TALLER D’ANIMALS INVERTEBRATS.

EDULIS és una associació dedicada a l’educació ambiental, que té com a  objectiu fomentar el coneixement del medi ambient i la natura, fent especial èmfasi en promoure valors actitudinals de respecte envers el món que ens envolta.

Els vostres fills i filles han pogut veure i tocar animals invertebrats, tot descobrint sensacions inesperades. Han pogut experimentar amb insectes pal, paneroles, milpeus gegants, cargols gegants, aranyes (taràntules), escorpins, … En definitiva, han pogut conèixer aquest grup d’animals d’una manera pràctica i lúdica.

Podreu comprovar que els alumnes de 3r no tenen manies a l’hora de manipular aquests animalons!

3r- TALLER D’ANIMALS INVERTEBRATS

 

COL·LABOREM AMB LA UNIVERSITAT POMPEU FABRA

Hola, famílies!

A la universitat Pompeu Fabra hi ha un equip d’investigació que està elaborant un projecte per treballar les habilitats socials amb els infants autistes a partir d’una aplicació.

Ens han demanat si voldríem col·laborar amb ells en l’elaboració d’un videojoc i ens hi hem apuntat!

Farem 5 sessions, en horari de Plàstica, al llarg de les quals desenvoluparem una història que té com a punt de partida:
“Un drac es troba atrapat a sota del gel en una mena de llac i els nens/es l’han d’ajudar”.

Compartim les imatges corresponents a la 1a sessió, on s’ha introduït el personatge protagonista a través d’activitats de dibuix.

DIA DE LA DONA

Hola, famílies!

Nacions Unides va proclamar el 1975 com a Any Internacional de la Dona.

Amb motiu d’aquesta celebració, Nacions Unides va començar a observar el 8 de març com a Dia Internacional de la Dona i va convidar els Estats que continuessin ajudant a crear condicions favorables per a l’eliminació de la discriminació de les dones i per a la seva plena participació al procés de desenvolupament social.

Ahir vam celebrar aquest dia realitzant-ne activitats adients i omplint de lila la nostra escola.

Us deixem les fotos de grup de 3r A i 3r B.

 

3r – DIA DE LA DONA

SETMANA CULTURAL

Hola, famílies!

Tenim el gust de mostrar-vos unes quantes imatges del que han viscut els vostres fills i filles aquests dies de la Setmana Cultural, en la que hem pogut treballar el projecte interdisciplinar de l’escola i també gaudir de les activitats pròpies del Carnaval.

Recordeu que el projecte d’enguany és LA CUINA I EXPERIMENTS!

Prepareu-vos, que en teniu per a una bona estona!

Esperem que us agradi!

3r – SETMANA CULTURAL

Palau de la Música Catalana

Avui hem anat al Palau de la Música Catalana a veure l’espectacle Cobla 2.0.

Hem pogut veure en directe el que havíem treballat a classe sobre aquesta agrupació instrumental tradicional de Catalunya i així, adonar-nos de les característiques tímbriques i expressives dels diferents instruments que la integren.

Ens ho hem passat d’allò més bé!

Accés a les fotos de la Sortida

LA COBLA – PALAU DE LA MÚSICA CATALANA

 Benvolgudes famílies,

Aquest matí, els alumnes de Cicle Mitjà han pogut gaudir de la música de LA COBLA al Palau de la Música Catalana.

Us deixem unes imatges del que ha estat la sortida. Com veureu, ens ha donat temps d’esmorzar davant de la catedral i, després, de fer una passejada pel barri gòtic.

Com que a nosaltres no ens està permès enregistrar imatges de l’actuació, us pengem uns enllaços perquè veieu una mica com ha anat.

 

3r – LA COBLA

VÍDEO TV3 LA COBLA

VÍDEO PALAU DE LA MÚSICA CATALANA LA COBLA

LA NOSTRA DIVERTIDA RECEPTA DE CUINA

Benvolgudes famílies,

Us presentem la recepta de cuina que els alumnes de 3r han preparat per decorar el vestíbul de l’escola, d’acord amb el tema del Projecte Interdisciplinar d’enguany.

Cada 15 dies es penja una recepta nova en el gran llibre de receptes que podeu trobar a recepció. Ara li toca el torn als alumnes de 3r de Primària.

Han pensat en una recepta divertida:

FONDUE DE XOCOLATA AMB BROQUETES DE FRUITA

Esperem que us agradi!

3r – RECEPTA DE CUINA

“CAMINS ESCOLARS” – GUÀRDIA URBANA

Hola, famílies!

Avui els vostres fills i filles han rebut la visita de dos agents de la Guàrdia Urbana, per tal de realitzar l’activitat educativa “Camins Escolars”.

L’objectiu és potenciar el coneixement que tenen sobre el camí escolar que segueixen cada dia per anar i tornar de l’escola. També, reflexionar sobre la necessitat d’establir comportaments segurs com a vianants o usuaris de vehicles.

Han estat molt atents a tots els senyals identificatius dels CAMINS ESCOLARS i han mostrat bons hàbits com a vianants.

Us deixem unes imatges de l’activitat!

3r – CAMINS ESCOLARS