Dins de l’àrea de plàstica aquest trimestre els nens i les nenes de segon han decorat l’entrada a la classe.
Hem fet decoracions relacionades amb el nom de la classe que vam escollir dins del projecte interdisciplinari dels països del món.
Hem gaudit molt d’ aquesta activitat i al finalitzar ens ha encantat i sorprès veure que bonic quedava.
