DECORACIÓ DE L’ENTRADA DE LA CLASSE

Dins de l’àrea de plàstica aquest trimestre els nens i les nenes de segon han decorat l’entrada a la classe.
Hem fet decoracions relacionades amb el nom de la classe que vam escollir dins del projecte interdisciplinari dels països del món.
Hem gaudit molt d’ aquesta activitat i al finalitzar ens ha encantat i sorprès veure que bonic quedava.

Fotos decoració entrada classe

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *