Celebrem la tardor

Estimades famílies,

A l’escola celebrem la tardor!

Primer, vam parlar sobre la tardor i vam escoltar aquesta cançó que podeu tornar a cantar a casa!

Marta & Gregori – Ja ha arribat la tardor – YouTube

També vam aprendre diferents fruits i fruites de la tardor amb jocs i els vam dibuixar amb carbonet al natural.

I com podreu veure en el següent àlbum, a plàstica vam fer els nostres propis arbres de la tardor que perden les fulles de colors.

Moltes gràcies!

Mestres de 1r

Fotos Plàstica arbre de tardor

I HAVE A PET

Hello families,

as you know, we are working on a project called “Pets”.  Here you are a song we have learned in the English lessons so you can practice and sing it at home.

Com ja sabeu, estem treballant en un projecte sobre animals de companyia. Aquí teniu una de les cançons que hem après a English per tal que la pugueu cantar a casa.

BON ESTIU!!

Hem acabat un curs que ha estat ben diferent dels altres.
Els últims dies de trimestre vam poder gaudir d’activitats diferents a la resta de curs i ens ho vam passar d’allò més bé. Vam fer jocs d’aigua al pati de l’escola i també vam veure una pel·lícula i ho vam acabar de celebrar fent un pica-pica a classe.
Gaudiu molt de l’estiu ben merescut i ens veiem al setembre per l’escola.

MOLT BON ESTIU A TOTHOM!!

Fotos final de curs

TREBALL DE MEDI EN GRUPS COOPERATIUS

Aquest trimestre els alumnes de segon han treballat el projecte de Medi dels mitjans de comunicació en grups cooperatius.
Han compartit tot el que han portat de casa per fer el treball en cada grup i també han hagut de posar-se d’acord i repartir-se la feina per tal que tots col.laboressin.
Tot i que encara estan aprenent a treballar en grup, i no és una feina fàcil per ells ho han fet molt bé.
Aquí us deixem algunes fotos.

Fotos projecte de Medi

COLÒNIES AL COLLELL

Els nens i les nenes de segon hem anat de colònies!!
Tots els infants han pogut gaudir molt d’uns dies de jocs a l’aire lliure,han fet un munt d’activitats i han pogut compartir moltes estones junts.
Ha estat una sort poder gaudir enguany d’aquesta experiència tan enriquidora pels infants i que aquest any amb tantes ganes estaven esperant.
Malgrat la situació actual de la pandèmia hem pogut realitzar les colònies i gaudir de tants moments amb els nostres companys i companyes.
Us deixem una mostra d’algunes de les activitats que han fet i d’alguns moments.

Enllaç fotos colònies

SORTIDA AL MUSEU MOLÍ PAPERER

Avui els nens i les nenes de segon hem anat d’excursió al Museu Molí Paperer del poble de Capellades.
Al arribar ja ens estaven esperant. Després d’esmorzar en aquell entorn tan bonic, hem visitat el Museu.
Hem vist una representació en una maqueta, de com era abans el molí i ens han explicat com funcionava.
Després hem pogut veure com feien abans el paper.La Susanna ens ha explicat moltes coses interessants i hem escoltat tots i totes amb molta atenció.
Seguidament ens ha encantat poder fer nosaltres paper. Ho hem fent genial!
Aqui us deixem una petita mostra perquè pogueu veure com hem passat el dia.

Enllaç fotos Museu Molí Paperer

DANSA ARA 2021

Ahir, dimarts 20 d’abril, els nens i nenes de 2n vam ballar al Dansa Ara.

Va ser molt emocionant!! Un munt d’escoles ballant, tothom alhora!

Durant aquest trimestre hem estat practicant les danses. Ens hem esforçat molt i ho hem fet amb moltíssima  il·lusió.

Aquest any el Dansa Ara s’ha realitzat a l’Estadi Olímpic ja que així teníem més espai i podíem ballar a l’aire lliure.

Aquí us deixem un recull de fotografies i vídeos de la nostra actuació.

Esperem que us encantin!!!

Enllaç a l’àlbum del Dansa Ara 2021.