BON ESTIU!!

Hem acabat un curs que ha estat ben diferent dels altres.
Els últims dies de trimestre vam poder gaudir d’activitats diferents a la resta de curs i ens ho vam passar d’allò més bé. Vam fer jocs d’aigua al pati de l’escola i també vam veure una pel·lícula i ho vam acabar de celebrar fent un pica-pica a classe.
Gaudiu molt de l’estiu ben merescut i ens veiem al setembre per l’escola.

MOLT BON ESTIU A TOTHOM!!

Fotos final de curs

TREBALL DE MEDI EN GRUPS COOPERATIUS

Aquest trimestre els alumnes de segon han treballat el projecte de Medi dels mitjans de comunicació en grups cooperatius.
Han compartit tot el que han portat de casa per fer el treball en cada grup i també han hagut de posar-se d’acord i repartir-se la feina per tal que tots col.laboressin.
Tot i que encara estan aprenent a treballar en grup, i no és una feina fàcil per ells ho han fet molt bé.
Aquí us deixem algunes fotos.

Fotos projecte de Medi

COLÒNIES AL COLLELL

Els nens i les nenes de segon hem anat de colònies!!
Tots els infants han pogut gaudir molt d’uns dies de jocs a l’aire lliure,han fet un munt d’activitats i han pogut compartir moltes estones junts.
Ha estat una sort poder gaudir enguany d’aquesta experiència tan enriquidora pels infants i que aquest any amb tantes ganes estaven esperant.
Malgrat la situació actual de la pandèmia hem pogut realitzar les colònies i gaudir de tants moments amb els nostres companys i companyes.
Us deixem una mostra d’algunes de les activitats que han fet i d’alguns moments.

Enllaç fotos colònies

SORTIDA AL MUSEU MOLÍ PAPERER

Avui els nens i les nenes de segon hem anat d’excursió al Museu Molí Paperer del poble de Capellades.
Al arribar ja ens estaven esperant. Després d’esmorzar en aquell entorn tan bonic, hem visitat el Museu.
Hem vist una representació en una maqueta, de com era abans el molí i ens han explicat com funcionava.
Després hem pogut veure com feien abans el paper.La Susanna ens ha explicat moltes coses interessants i hem escoltat tots i totes amb molta atenció.
Seguidament ens ha encantat poder fer nosaltres paper. Ho hem fent genial!
Aqui us deixem una petita mostra perquè pogueu veure com hem passat el dia.

Enllaç fotos Museu Molí Paperer

DANSA ARA 2021

Ahir, dimarts 20 d’abril, els nens i nenes de 2n vam ballar al Dansa Ara.

Va ser molt emocionant!! Un munt d’escoles ballant, tothom alhora!

Durant aquest trimestre hem estat practicant les danses. Ens hem esforçat molt i ho hem fet amb moltíssima  il·lusió.

Aquest any el Dansa Ara s’ha realitzat a l’Estadi Olímpic ja que així teníem més espai i podíem ballar a l’aire lliure.

Aquí us deixem un recull de fotografies i vídeos de la nostra actuació.

Esperem que us encantin!!!

Enllaç a l’àlbum del Dansa Ara 2021.

EASTER I MONA DE PASQUA

Avui, últim dia del trimestre ens ho hem passat d’allò més bé. Hem començat el matí buscant els ous de la mona que el conillet de Pasqua ens havia amagat per l’ escola.
Quina il.lusió ens ha fet trobar-los i comprovar que n’hi havia un per cadascú. També hem vist una pel.lícula que ens ha encantat.
Per la tarda hem decorat cadascú la seva mona, ens ha agradat molt posar-hi les plomes i el pollet!!
Així hem passat l’últim dia del trimestre, després d’uns dies de preparar un munt de coses, fer la tapa de l’ àlbum, pintar els separadors, acabar totes les feines…
Esperem tornar tots i totes amb les piles ben carregades.
Bona Pasqua!!

Fotos Easter i mona de Pasqua

Wanda the witch

Hello!

Avui els nens i nens de segon hem anat al Centre Moral i Cultural del Poblenou a veure l’obra de teatre Wanda the witch, de la companyia de teatre IPA Productions.

Hem cantat, hem rigut i ens ho hem passat molt bé. Hem ajudat a Wanda a celebrar l’aniversari de Felix the cat, que avui feia 6 anys! Happy birthday Felix!!

Aquí teniu el recull de fotografies i vídeos de la sortida.

Enllaç Wanda the witch

ENS VISITA LA GUÀRDIA URBANA

Ahir la guàrdia urbana va visitar les classes de segon.
Va venir per recordar-nos com hem d’anar pel carrer i sobretot que hem de fer a l’hora de creuar els carrers i com ho hem de fer.
Perquè veiessim el perill que hi ha si no ho fem bé, vam fer un joc al gimnàs de l’escola que ens va divertir molt.
D’entre d’altres moltes coses també ens van recordar que cal portar sempre el cinturó del cotxe ben cordat.
Moltes gràcies Mercè i David per la vostra visita i per recordar-nos tantes coses importants!!

Enllaç fotos guàrdia urbana

The Water Cycle

Aquest trimestre els nens i nenes de segon estem desenvolupant el projecte de Water a l’assignatura d’English. És un projecte de Science que ens agrada molt!

Aquesta setmana hem acabat el tema del cicle de l’aigua i ho hem fet realitzant un pòster a través del treball cooperatiu. Hem après paraules tan difícils com: evaporation, condensation, precipitation i collection!

Esperem que us agradi, hem après moltíssim!

See you soon!!!!

Enllaç a The Water Cycle