SUPERLECTORS

Superlectors del trimestre!

Qui pot participar?

• Tots els alumnes de Cicle Mitjà i Superior que facin ús del servei de préstec de la nostra biblioteca.

Com funciona?

• Durant el trimestre heu de  demanar llibres en préstec. Com ja sabeu tots els llibres que us emporteu a casa queden enregistrats al ordinador i apuntats al vostre punt de llibre.
  • Al final del trimetre es farà el recompte. Els tres alumnes que hi hagin llegit més llibres seran els superlectors del trimestre!
  • Els alumnes guanyadors és faran famosos!! Durant tot el trimetre, la seva foto hi serà penjada al mural dels superlectors! A més a més ens recomanaran els llibres que més els hi han agradat.

Premi

• El millor premi és poder passar estones divertides, viure històries fantàstiques i màgiques gaudint de la lectura.
  • Però tot esforç ha de tenir una recompensa, encara que haureu d’esperar per saber-ho…

• mariata 6é B (10 anys)

Hola Maribel el bibloc sembla prou interesant encara que sigui la primera vegada que hi entro

• MARIBEL (10 anys)

Moltes gràcies Mariata!!

• imad (9 anys)

M´agradan els llibres de la biblioteca i el bibloc.