- Reorganitzar l’espai. És necessari adequar l’espai a la funcionalitat que ha de tenir, potenciant el seu atractiu i rentabilitzant les seves possibilitats.
- Dinamitzar la biblioteca com un espai d’aprenentatge. El seu ús ha de ser polivalent, sense perdre de vista l’espai educatiu al que pertany.
- Trobar la informació en diferents tipus de suports. És fonamental l’adequació a les necessitats actuals i a les noves formes d’aprenentatge.
- Catalogar la documentació existent i la de nova adquisició per poder ofertar un bon servei i poder difondre.
- Difondre el recurs de la biblioteca per tal de donar a conèixer totes les seves possibilitats i facilitar la valoració positiva.
- Impulsar el pla de lectura del centre. Projecte Ulisses i Terra.
- Formar el professorat, alumnes, pares, personal no docent en els diferents recursos i possibilitats de la biblioteca.
- Proporcionar recursos per al desenvolupament de les estratègies a desenvolupar en el currículum.
- Col·laborar amb l’entorn des de la perpectiva de la biblioteca com un espai obert i integrador.
- Establir mecanismes de cooperació amb la Biblioteva de Can Mulà de Mollet.