Ja tenim els guanyadors de l’Enigma!!

Durant una setmana els participants han tingut l’oportunitat de contestar a les preguntes del nostre concurs d’investigadors “Enigma” i ja tenim els guanyadors:

Mohamed Amine Chahouat de 4rt A i

Obay Chlouchi de 6è B.

Farem l’entrega de premis a la Biblioteca el proper:

DIMARTS 4 de desembre a l’hora del pati.

No hi falteu!

A partir d’aquest moment ja no s’accepten més respostes.

L’ENIGMA

Després de la fantàstica recomanació lectora de la senyoreta Montse A. sobre el famós mag, ja tenim preparat l’enigma. És molt fàcil. Heu de respondre a aquestes preguntes:

• Sabries dir quants llibres de Harry Potter hi ha a la biblioteca? I de quina editorial són?
  • Sabries dir que és una Driada?

Recordeu heu d’entrar a la web de la biblioteca i respondre via email. Els primers tindran un petit detall.

Per trobar l’informació mireu l’ Epergam i navegueu!! Molta sort!!

UN ANY MÉS LA BIBLIOTECA US ESPERA!!

Un nou curs comença i des de la comissió de la biblioteca us volem animar per continuar una vegada més amb l’àrdua feina de desenvolupar en els vostres fills el gust per la lectura, fer que esdevinguin uns usuaris habituals i aconseguir  persones competents a l’hora de treballar amb la informació en la que aquest món ens envolta.

Benvinguts i benvingudes doncs i molts ànims!!

Recordeu que podeu venir a buscar llibres en préstec.Són gratiuïts.Només cal venir i donar el vostre DNI o NIF i podreu accedir. Les famílies podeu venir els dilluns a la tarda de 14:30h a 16h.

Els alumnes de 3r i 4t  els DIMARTS a l’hora del pati fan el préstec.

Els alumnes de 5è i 6è els DIJOUS a l’hora del pati fan el préstec.

El bibliopati pels de 1r i 2n és els DIMECRES a l’hora del pati.

NOSALTRES ESTEM PREPARATS!! Y VOSALTRES??

COMIAT

El curs ja s’acaba i és hora d’ acomiadar-se. Desitgem que arribin les vacances per estar al costat del mar o potser a dalt de la muntanya. Hi haurà que marxin lluny i d’altres que es quedin a prop de casa, però sigui on sigui que anem,  la lectura és una bona companya.

Tal i com dèia Emily Dickinson:

“NO HI HA MILLOR FRAGATA QUE UN LLIBRE PER PORTAR-NOS A TERRES LLUNYANES”

ELS MILLORS LECTORS

Ahir vam fer l’entrega de premis als “Millors lectors”, és a dir, als nens i nenes que més préstecs han fet al llarg del curs.

Els premiats van ser:  ANA MARIA MARTOS, VALERIO SÁNCHEZ, RAQUEL CAÑADA, AMIN ZARYOUB, TATIANA DIKE I KHOULOUD EL BEGHDADI.

Els vam felicitar pels seu hàbit lector i vam engrescar a la resta gaudir de la lectura, doncs és un plaer que ens fa créixer com a persones.

També vam donar un premi especial a dos alumnes, per ser els usuaris més constants i companys incondicionals a l’hora de Bibliopati:  CORAIMA HUERTAS I SAMUEL ABAJO.

L’acte va ser molt emotiu, doncs al final es va projectar un recull de fotos que ens mostraven tot el recorregut de la Biblioteca des dels seus inicis.

ENTREGA DE PREMIS

El dimarts vam fer l’entrega de premis als guanyadors de l’Enigma. Aquest cop van ser l’Obay i la Ilham. Aquesta vegada l’Enigma no era fàcil de resoldre, alguns nens i nenes van encertar només una de les preguntes i, per tant, no ho vam donar per vàlid. Però cal felicitar a tots els alumnes per la seva participació i esforç en la cerca!

GUANYADORS DE L’ENIGMA

Ja tenim guanyadors!  Els afortunats són:

ILHAM CHAOUAT de 5é B

OBAY CHLOUCHI de 5é B

Farem l’entrega de premis a la Biblioteca el proper DIMARTS 29 de Maig, a l’hora de Bibliopati.

No hi falteu!

A partir d’aquest moment ja no s’accepten més respostes.