La I.C i la S.R., finalistes en el concurs literari Amic-Ficcions

Dues alumnes de 4t ESO,van acudir el passat dimarts 23 de maig a l’acte de lliurament de premis del certamen literari Amic-Ficcions “L’aventura de crear històries”, que va tenir lloc a l’edifici Caixa-Fòrum de Barcelona.

La del 2023 ha estat la XV edició d’aquest concurs que té per objectiu explorar la part més
creativa de l’alumnat de 3r i 4t ESO i batxillerat mitjançant la creació d’una història. De fet, l’aventura comença a partir de la lectura de cinc breus primers capítols corresponents a cinc novel·les publicades; l’alumne n’ha de triar un i prosseguir la història amb tres capítols més d’una extensió aproximada d’entre 9.000 i 12.000 caràcters cadascun. Per tant, es tracta d’un treball constant que comença el mes de febrer i finalitza a l’abril.

Totes dues van escollir el llibre titulat Nosaltres a la lluna, d’Alice Kellen. La Ivet Casas el va continuar amb el títol Encara et ploro, mentre que la Sofia Rosca ho va fer amb el títol
Coincidències. Podeu llegir totes dues narracions en el següent enllaç. Com podreu veure la I.C. s ha il·lustrat el seu treball.
En aquesta edició hi va haver una participació rècord de 5.341 participants, dels quals es van seleccionar 200 finalistes d’honor. La S. i  la I. han tingut el gran mèrit de format part d’aquest grup, i per això des de l’Institut Joan Amigó les felicitem i els diem que ens sentim molt orgullosos del seu treball.
Hi va haver 7 alumnes més de l’Institut Joan Amigó que van prendre part en aquesta aventura de crear històries, tots ells de 4t ESO.

Aquest article ha estat publicat en ESO. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.