Ivet Casas, guanyadora del Premi Sambori de Narrativa Escolar de la demarcació de Tarragona

L’alumna de segon d’ESO de l’institut Joan Amigó Ivet Casas Hernández és la guanyadora del Premi Sambori de Narrativa Escolar en la categoria de Primer cicle de secundària de la demarcació de Tarragona. Ara cal esperar la següent fase del concurs, que tindrà lloc a finals de maig. En aquesta darrera fase es farà públic el guanyador o guanyadora a nivell Catalunya. Els finalistes sorgiran dels treballs dels tres primers classificats en cada categoria de cada demarcació territorial.

Dissabte 15 de maig va tenir lloc el lliurament del premi de la demarcació de Tarragona, concretament al Parc del Pinaret de Cambrils. En l’acte hi van assistir els joves premiats, les seves famílies, representants dels centres educatius, representants de la institució Òmnium Cultural i la regidora d’Educació de l’Ajuntament de Cambrils. Va ser un esdeveniment molt emotiu, en el qual també es van lliurar els premis de l’any passat perquè en el seu moment no van poder ser atorgats a causa de la pandèmia.

Òmnium Cultural organitza el Premi Sambori a Catalunya des del 2006. I aquest un gran reconeixement dins del panorama literari català.

Aquest article ha estat publicat en ESO. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.