Nens i nenes de Cicle Superior participen a la presentació de “L’últim gat birmà”

La Rosa Moya ha escrit, ‘L’ultim gat birmà’ (Casals), una novel·la plena d’aventures misteris. El protagonista és el jove Charlie Parker que un bon dia escolta els miols d’un gat i a partir d’aquest moment comença un viatge que el portarà del barri londinenc de Westminster a un monestir budista a Birmània.

Durant el curs passat alguns nens i nenes de Cicle Superior de la nostra escola van llegir el llibre i van participar a la presentació que es va organitzar al teatre Núria Espert de Sant Andreu de la Barca. Es va convertir en periodistes durant una tarda molt intensa i van realitzar moltes preguntes a l’autora.
La feina encara no ha acabat i continuen treballant amb la Rosa. Properament ja us explicarem més novetats.