Visites poètiques

Amb motiu del nostre nou projecte poètic hem preparat visites d’autores relacionades amb aquest món. Per a cada cicle tindrem la sort de rebre les següents autores:

Fina Anglés Fina Anglès, per Cicle Inicial.
La seva visita s’adreçarà als i les alumnes de Cicle Inicial i la data encara està per determinar. Fina Anglès és una autora que des de l’Aleixar ha escrit 2 llibres de Poemes i endevinalles per als xiquets i xiquetes, Bella lluna treu el nas i Bella lluna fa l’ullet.
Lola Casas Lola Casas, per Cicle Mitjà.
Els alumnes de Cicle Mitjà rebran la visita de Lola Casas el 12 de maig. La Lola Casas és mestra i escriu poemes i contes infantils. És autora de Negre, Verd, Blau, Blanc (col·lecció Poesia de Colors – Publi. De l’Abadia de Montserrat).
Roser Guasch Roser Guasch, per Cicle Superior.
I… els de Cicle Superior Roser Guasch. Ha publicat: L’amistat de les pedres (1999) (Premi Miquel Martí i Pol, 1998), Lliris de mar (2000) (Tercer premi Joan Duch, 1999), Plena de tu (Ed. Trujal) (2003), La terra del record (2005), i Cambrils, espais per a la calma (2007).

One thought on “Visites poètiques

1. Pingback: La Biblioteca » Ja tenim dates per les Visites Poètiques