Passallibres a l’Escola Pla de les Vinyes

Cada alumnes/a de 6è haurà de portar un llibre seu, de casa, i adequat a la seva edat. Aquest llibre, ben embolicat, s’amagarà en algun lloc del poble que només sabrà l’alumne/a. Dins de cada llibre hi haurà un escrit on s’explicarà l’activitat i el perquè de fer-la, de tal manera que, si algú que no sigui de 6è de l’escola trobés el llibre, el deixés al seu lloc per poder fer bé la nostra activitat. Aquest lloc “secret” es marcarà en un mapa de la població que es tindrà penjat a l’aula, i un dia determinat, mapa en mà, anirem a buscar els llibres de 6è que prèviament hi haurà amagats. (El llibre s’embolica i es fa l’escrit a l’escola).

Molt important, cada alumne/a que porti un llibre només podrà amagar i trobar un llibre. No es poden canviar llibres de lloc ni manipular-los.

Un cop hagin llegit el llibre trobat, els animarem a que alliberin aquest llibre en algun lloc on vagin de vacances a l’estiu perquè d’altres persones en puguin gaudir.

Nota: amb aquesta activitat volem que els alumnes visquin alguna cosa semblant al moviment iniciat per Ron Hornbaker l’any 2001 (www.bookcrossing.com)