AFECTACIÓ NOVES MESURES A EXTRAESCOLARS

Benvolgudes famílies,

Us informem que, segons la RESOLUCIÓ SLT/2700/2020, de 29 d’octubre, per la qual es prorroguen i es modifiquen les mesures en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 al territori de Catalunya, a partir del dilluns dia 2 de novembre:

Queden anul·lades les activitats extraescolars, en principi durant els propers 15 dies. Les famílies que participen d’aquestes activitats, podran fer-ne ús del servei d’acollida de tarda, posant-se en contacte amb la Coordinadora de l’Escola (l’Ainhoa al telèfon 680379626).

Aquesta restricció no afecta als serveis d’acollida matinal i de tarda, que es continuaran oferint amb normalitat, com a mesura de conciliació familiar i sempre, extremant les mesures de seguretat.

Gràcies per la vostra comprensió.

Salutacions cordials,

Eva Vela
Directora

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.