P4 (Promoció 2017-20)

Hola famílies!

Els esquirols i óssos hem passat a P4 i, per tant, necessitàvem un nou nom. Després de varies propostes i votacions hem triat…

P4-A LES TORTUGUES

P4-B LES ESTRELLES

En aquí seguirem penjat les fotos de les activitats i sortides que anem fent durant el curs.

• CELEBRACIÓ DELS ANIVERSARIS A L’AULA
  • PRIMERS DIES a P4
  • Sortida de TARDOR i CASTANYADA a Can Plana: ens ho hem passat molt bé, hem vist els arbres i els seus fruits, els animals de la granja…, hem collit castanyes i també hem visitat a la Castanyera i la seva casa!
  • Aquesta setmana ens han visitat els Mossos d’Esquadra. Aquí teniu algunes fotos de l’activitat.
  • Hem gaudit molt a l’auditori de Sant Martí amb l’activitat “El meu primer festival”. Ens han agradat els curtmetratges i anar i tornar amb la pluja ha estat tota una experiència. Moltes gràcies a totes les mares i pares que ens han acompanyat.

Hola famílies!

Aquest és el blog dels vostres fills i filles. Aquí anirem penjant fotos de les activitats i sortides que farem durant el curs.

Benvinguts P3

• Ara que ja fa calor, hem fet els Jocs d’aigua! Ens hem divertit molt!!
  • Aquest matí hem anat al Joc Viu i hem experimentat amb el nostre propi cos en un espai multisensorial.
  • Per fi hem anat al Poniclub, al parc de l’Oreneta! Ha estat molt divertit!!
  • Mireu què bé ens ho van passar a la granja de Can Pou!!
  • Busquem les LLETRES del nostre nom i les dels amics.
  • Hem anat al teatre per veure l’obra LA PASTISSERA I ELS FOLLETS: ha estat divertida; el dia ha sigut molt emocionant perquè hem sortit de l’escola en autocar!
  • Els nens i nenes d’Educació Infantil ja portem unes setmanes treballant i fent feinetes sobre el cinema. El divendres 2 de març esteu convidats a passejar per tota l’escola i veure què és el que hem fet juntament amb Primària.
  • Avui ha vingut una noia de la Biblioteca i ens ha explicat un CONTE SUPER BONIC: “Dins del cor” on sortien molts animalets.
  • Fem mates a p3
  • Conte del Patufet
  • Festa dels colors i dia de la truita.
  • El Carnaval a infantil.
  • Hem representat el conte de la Caputxeta vermella.
  • Aquí teniu una petita mostra de les sessions de psicomotricitat que fem els Esquirols i Óssos. Ens divertim molt! Mireu més fotos AQUÍ
  • Després de les vacances de Nadal toca tornar a l’escola, parlar del que hem fet, ensenyar la joguina què hem portat… però al arribar a la classe ens hem trobat que els REIS MAGS també han passat per aquí i ens han deixat unes sorpreses. Quina il·lusió que ens ha fet!
  • Quins dies tan emocionants… Després del concert de Nadal hem fet cagar el TIÓ!! Ens ha cagat llaminadures!!!
  • Avui també ens ha visitat el PATGE REIAL! Li hem donat la nostra carta per als Reis d’Orient i ens ha fet un regal!
  • Aquí us deixem un dels moooolts assajos del CONCERT de NADAL! El nostre desig era que sortís molt bonic i us agradés moltíssim!!!
  • Aquest matí hem sortit al pati i ens hem trobat un visitant sorpresa! Ha vingut el TIÓ a l’escola per quedar-se uns dies. Li hem preparat un racó al vestíbul del parvulari amb una xemeneia i una manteta perquè estigui ben calentet. Ara li hem d’anar portant menjant perquè li creixi la panxa i l’últim dia ens pugui cagar alguna cosa ben bona.
  • Avui hem sortit de l’escola per primera vegada tots junts. Hem anat al Parc de Sant Martí a jugar, mirar els arbres a la tardor i recollir fulles. Hem passat un matí genial!
  • Aquesta setmana hem celebrat la CASTANYADA a l’escola i hem fet un esmorzar col·lectiu de fruites de la tardor. Fins i tot uns nens de 6è han vingut a la classe per explicar-nos un conte. Ens ho hem passat molt bé aquesta setmana!
  • Mireu quin mural hem fet amb els colors de la tardor!
  • S’apropa la castanyada i fem moltes activitats: aprenem cançons, manualitats, també el conte de “MARIA LA CASTANYERA”… fins i tot el representem!
  • Abans de començar a fer ambients amb els nostres companys/es de P4 i P5, aquestes primeres setmanes estem coneixent alguns dels materials que ens trobarem. Ens està agradant molt! Mireu mireu.
  • PROJECTE DELS ÓSSOS
  • PROJECTE DELS ESQUIROLS
  • CELEBRACIÓ DELS ANIVERSARIS A L’AULA.
  • PRIMERS DIES A L’ESCOLA.