BON ESTIU FAMÍLIES

TOT L’EQUIP DE MESTRES D’EDUCACIÓ INFANTIL US DESITGEM UN BON ESTIU!

ENS VEIEM AL SETEMBRE!

Publicat dins de Educació infantil | Deixa un comentari

Jocs d’aigua tortugues, estrelles i papallones!

Avui les tortugues, les estrelles de mar i les papallones hem jugat amb l’aigua. Ens ho hem passat molt bé, amb la caloreta que feia… ha estat molt divertit! Mireu, mireu…

Publicat dins de Educació infantil, P4, P5 | Deixa un comentari

JOCS D’AIGUA!!!

Els dinosaures, els Tabalets i Els tres Porquets hem gaudit moltíssim jugant amb l’aigua al nostre pati

Ha estat tant divertit que no podíem parar de riure i de córrer. Al final, esgotats, ens hem estirat una mica al sol. La millor manera de no tenir calor!

Voleu veure alguns moments? :

Publicat dins de descoberta d'un mateix, Educació infantil, EMOCIONS I SENTIMENTS, General, P3, P5 | Deixa un comentari

QUINA CLASSE SEREM A P4?

Els Tabalets i Els Tres Porquets, hem fet unes votacions per saber com ens direm el proper curs. És una decissió molt important, perquè des del primer dia començarem el projecte del nom de la classe i tant a l’escola com a casa haurem de buscar i aprendre moltes coses del tema que ha sortit.

Les mestres i educadors de P3, aprofitem per desitjar-vos unes bones vacances i agraïr-vos la vostra col·laboració, tant important per l’acompanyament en l’educació dels vostres fills i filles.

En aquestes imatges podreu veure el resultat de les votacions:

Publicat dins de Contes i poemes, DESCOBERTA DE L'ENTORN, Educació infantil, EMOCIONS I SENTIMENTS, General, Llenguatge verbal, P3, P4, Projectes | Deixa un comentari

COLÒNIES DE P5 2019: CAL MASOVER

P5 ha marxat de colònies a Cal Masover, a l’Esquirol, comarca de l’Osona. L’experiència ha estat extraordinària i ens ho hem passat d’allò més bé. Cliqueu a sobre d’en Volat que, juntament amb el món dels contes ha estat el protagonista,  i ho podreu veure.

P3 ENTRENA AMB ELS SEUS PADRINS PER ANAR A LA MARBELLA

Com ja sabeu, el dimecres els Tabalets, Els Tres Porquets i tots els nens i nenes d’Educació Infantil i primer, aniran a fer jocs esportius a les pistes de la Marbella. Com és el primer any que hi anem, els nostres padrins de quart han vingut a ajudar-nos a entrenar.

Ha estat molt divertit! Hem agafat fons i el dimecres tots serem uns campions!

Mireu alguns moments del nostre entrenament:

P3A-LA MARBELLA

Els Tres Porquets

Els Tabalets

Publicat dins de DESCOBERTA DE L'ENTORN, Educació infantil, EMOCIONS I SENTIMENTS, General, P3, PADRINS, Psicomotricitat | Deixa un comentari

“ELS TRES PORQUETS” I “ELS TABALETS” HEM ANAT A LA GRANJA!

Avui ha estat un dia fantàstic! A la granja de Can Montcau hem pogut donar de menjar a les gallines,  les ovelles…, hem vist cabretes, conillets, porquets, pollets, rucs…, i hem munyit una vaca. Hem dinat al prat i hem vist com és de bonica la Primavera al bosc.

Voleu veure alguns moments?:

“Els Tabalets”

“Els tres porquets”

Publicat dins de DESCOBERTA DE L'ENTORN, Educació infantil, P3, Projectes, Sortides | Deixa un comentari

P3 JUGA AMB ELS SEUS PADRINS

Els Tres Porquets i els Tabalets hem passat una tarda molt divertida jugant amb els nostres padrins. Hem fet castells, hem mirat contes, hem jugat a nines, al dominó i a moltes més coses….

Voleu veure alguns moments?:

FEM TEATRE PER SANT JORDI

LES NENES I ELS NENS DE P5 FEM TEATRE PER SANT JORDI.

Publicat dins de Contes i poemes, descoberta d'un mateix, DESCOBERTA DE L'ENTORN, Educació infantil, EMOCIONS I SENTIMENTS, Festes, General, Llenguatge verbal, Música, P5, TEATRE | Deixa un comentari

JOC PERDUT

AVUÍ HEM FET UNA TROBADA AMB ALTRES ESCOLES DE LA CIUTAT.

HEM PASSAT UN MATI JUGANT I FENT NOUS AMICS.