Avui els nens i nenes de P5 han fet una mica de conillets d’índies al provar una actitvitat nova: un Escape Room Avaluatiu. Els Escapes Rooms (jocs d’enginy en el que l’objectiu es escapar d’una habitació tancada fent servir la lògica) estan molt de moda últimament (Barcelona es la ciutat Europea que en té més) i s’han vist propostes molt interessants a centres de Secundaria d’Escape Rooms a l’aula. Així que hem intentat crear-ne un adreçat a P5 amb continguts del Projecte dels Peixos.
Com a primer intent ha estat molt enriquidor i la mainada s’ho ha passat molt bé, però creiem que les proves han estat una mica massa complexes per a una iniciació i han requerit de guia constant per part de l’adult. Sobretot ha sobtat com coneixements que es donaven per molt assolits quan es parla amb el grup sencer, al reduir el grup han costat molt més (com les operacions matemàtiques i algunes paraules de vocabulari del projecte) Això fa plantejar crear activitats que treballin aquests punts concrets d’aquí a final de curs. Tot i així els 4 equips han sortit i el més important, han treballat en equip.