Espectacle “El cargol i l’herbeta de poniol” de Botó Màgic

Avui els nens i nenes de P3 i P4 hem anat a l’escola bressol Xiroi a veure l’espectacle conta-contes de Botó Màgic “El cargol i l’herbeta de poniol”. És una activitat organitzada pel Centre de Recursos de la zona pels més petits del barri.
“BOTÓ MÀGIC, UN CONTACONTES INCLUSIU”. Qui són?
“El Botó Màgic som un grup de conta-contes que, mitjançant contes populars i cançons, afavorim la inclusió de persones amb diversitat funcional dels Serveis de Teràpia Ocupacional d’ASPASIM.
Què fem? Viatgem amb els infants a un món ple de màgia i fantasia amb històries properes que segueixen una estructura lineal i senzilla:
– De què fa gust la lluna?
– El Cargol i l’herba del poniol
– La llegenda de Sant Jordi
– Sopa de Pedres
Els contes estan musicats amb cançons populars (portem música en directe) i la cançó més representativa del conte la fem amb Llengua de Signes Catalana (LSC)
A qui van dirigits aquests contes?
A infants d’escola bressol, infantil i 1er i 2n de primària, amb moltes ganes de viure aventures i de compartir moments entranyables i divertits amb el Botó Màgic
Aquest projecte pretén… arribar a escoles que vulguin compartir i afavorir la inclusió de persones amb discapacitat tot aportant a les nostres conta-contes seguretat, autoestima, autodeterminació i sobretot, felicitat.”
Ha estat un èxit l’obra i hem gaudit molt tots plegats.
FOTOS