Matemàtiques al pati

Aquest curs els nens i nens de 4t estem treballant les matemàtiques d’una manera més manipulativa i vivencial. Aquí podeu veure una activitat que vam fer al pati: vam haver de dibuixar, per equips cooperatius,un “robot” o “monstre” fent servir figures geomètriques. Un cop el vam haver dibuixat al terra amb guix, vam mesurar cada costat i desprès vam sumar el que feien tots els costats junts. Així vam aprendre que això es diu perímetre, que necessitem fer servir un metre per mesurar-ho i que el resultat poden ser metres o centímetres.
Va resultar una activitat molt instructiva i divertida alhora!!!

Sortida d’Educació viària

Els alumnes de 4t vam anar a fer una visita al Centre Municipal d’Esports El Sorrall, dins del Projecte d’Educació Viaria que ofereix l’Ajuntament.

Vam rebre la visita d’un policia molt amable que ens va explicar algunes coses sobre com ens hem de comportat en un lloc públic i com podem utilitzar els serveis de transport públics que tenim a Mataró. Després vam poder practicar-ho agafant un autobús per acostar-nos al Centre Municipal d’Esports El Sorrall. Vam tenir la sort que l’autobús que ens va portar era un dels nous models elèctrics, que encara no havia probat la gent. Durant el trajecte ens van fer una explicació de com funciona l’autobús i de com podem fer servir la xarxa d’autobusos per moure’ns per la nostra ciutat.

En el Sorral ens van ensenyar com és el funcionament d’un centre d’esports, com són les instal·lacions i quins serveis podem trobar allà. Va ser molt interessant, perquè vam entrar a llocs on no pot accedir el públic normalment. Per acabar, vam baixar a una de les sales i vam fer una classe de zumba que ens va agradar moltíssim!!!

Santa Cecilia 2017

Aquí teniu una nova entrega de les aventures dels nois i noies de 4t de l’Escola Marta Mata.

El dia 22 de Novembre, aprofitant que era Santa Cecilia, Patrona de la música, vam tenir la sort de participar en una activitat amb els nostres mestres del Projecte d’Escoles Orquestrals. Juntament amb el nostre mestre de Música, l’Enric, ens van fer una petita demostració de les seves habilitats musicals; són veritablement fantàstics!!!!

Després tots els alumnes de primària vam gaudir d’unes activitats que ens havien preparat i que ens van fer passar una estona molt entretinguda, on vam practicar tot de coses que aprenem a les activitats de Músiques Orquestrals.

Castanyada 2017

Hola a tothom!!!!
Ja sabeu que a l’escola fem moltes coses, tantes que sovint no tenim temps de compartir-les amb vosaltres. Estem intentant posar-nos al dia, així que anirem penjant coses fins que ho aconseguim!!!!

Aquí us posem unes fotos de la Castanyada. Com passa el temps!!!! Ens fa molta gràcia de recordar aquells dies. Era el mes d’Octubre i encara anavem en màniga curta!!!

Ens va tocar de fer els sabres de Sant Simó i la veritat és que ens van quedar genials. El matí del dia 31 vam fer les Danses de la Castanyada, nosaltres vam ballar la dansa d’Israel “Od lo ahavti dai”.Per la tarda, tota primaria ens vam menjar els nostres sabres juntament amb les castanyes i panellets.

Que bé que ens ho vam passar!!!

SUPORT VITAL BÀSIC

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

ELS ALUMNES HAN TREBALLAT EL PROGRAMA DE SUPORT VITAL BÀSIC A LES SESSIONS D’EDUCACIÓ FÍSICA. HA ESTAT UNA EXPERIÈNCIA MOLT INTERESSANT. ELS ALUMNES HAN ESTAT MOLT ENGRESCATS EN TOT MOMENT.

Amb la casa si s’hi juga.

El dilluns 16 d’octubre vam anar de visita al Col·legi d’arquitectes i aparelladors de Barcelona. Allà vam estar fent un taller sobre consum sostenible a la llar, o sigui, com estalviar energia a casa.
Vam poder fer de científics, tocar materials diferents, i jugar amb un joc en una pantalla digital. Va ser molt divertit i a més vam poder conèixer alguns trucs amb els quals podem estalviar diners i energia a casa i també a l’escola.

Som els grups de 4t

Hola a tothom!!!
Com més val tard que mai, aquí teniu les fotos de grup de 4t A i 4t B.
Estem molt contents de treballar plegats amb les nostres tutores Clara i Esther.

Fins aviat!!!

BENVINGUTS!

Un nou curs ha començat i un nou bloc iniciem. Esperem que aquest bloc sigui una via més d’intercanvi entre escola i família.

Hi podreu trobar fotos, suggeriments, vídeos i comentaris de les activitats que es fan a l’aula i a l’escola.

Esperem que també serveixi perquè ens féu arribar els vostres comentaris.  ;-)