El passat dimarts 30 de gener vàrem celebrar a l’escola el dia de la pau. Al matí, els nens de 4rt, 5è i 6è vàrem preparar jocs cooperatius pels nens de la resta de l’escola. Ens vàrem organitzar en petits grups i vàrem fer de monitors dels petits. Va ser una gran experiència! Per la tarda vàrem confegir uns desitjos per grups cooperatius per guarnir la barana de l’escola i vàrem conèixer una mica a la mare Teresa de Calcuta, una dona que va dedicar la seva vida als menys desafavorits.