HA VINGUT EL MAG!!

Avui dimecres 10 d’octubre ha vingut un mag a la ciberaula de l’hospital Germans Trias i Pujol. El mag es diu Enric Magoo, i ja havia vingut alguna altra vegada. Ha començat l’espectacle amb un truc de mocadors que consisitia en passar-se el mocador d’una mà a l’altra. Després de fer un truc amb anelles i el truc del paper, ha tret un altre cop el mocador I amb l’ajuda de la Stephanie l’ha fet desaparèixer i ha tret un colom!

Més tard ens hem assabentat de que el colom es deia Mariana, i que era la seva ajudant. Llavors ha agafat la Mariana i l’ha passat d’una bossa de paper a una altra de dues maneres: visiblement i invisiblement. Els últims números han estat una il·lusió òptica amb cordes, una petita, una gran i una mitjana, però de cop i volta, les tres cordes es transformaven en cordes mitjanes!  L’últim truc ha estat el més impressionant:  ha encès una espelma, l’ha posat sobre la taula i la taula s’ha aixecat sola, mentre el mag intentava que baixés.

Pau Celma (12 anys)

M’ha semblat molt  bona idea que  vingui un mag a  l’hospital.
Ha fet molta màgia i molt ben feta.  El mag feia riure i em feia mal  l’operacio, però  val la pena  patir aquest petit dolor.
Alejandro S. (12 anys)

Aqui teniu unes quantes imatges ….