L’EDUCACIÓ NO ÉS UN CONTE

sameLa igualtat entre els homes i les dones no és igual. Dels 759 milions d’adults en tot el món que no estan alfabetitzats, tres terços són son dones també hi ha 69 milions de nens i nenes sense anar a l’escola dels que 54% són nenes. Sembla que les dones i nenes han d’enfrontar-se a més obstacles que els homes: agressió, discriminació de gènere… Per això l’objectiu de la Campanya Mundial per l’Educació d’aquest any és sensibilitzar a la classe política i pública sobre l’educació en dones i nenes, i demanar que actuïn urgentment per als drets de l’educació.

A mi m’agradaria que us animeu, que busqueu informació i que participeu d’activitats per promoure que tots el nens i nenes del món pugessin anar a l’escola.

Yeravit (12 anys)

Des de l’Aula Hospitalària Germans Trias i Pujol us animem a participar de la Campanya Mundial per l’Educació fent la vostra història. Aquí podeu trobar informació de com penjar les històries: http://www.cme-espana.org/noticia/%C2%A1mandanos-tu-cuento

Aquí podeu veure el video de difusió de la Campanya:

Aquest article ha estat publicat en TREBALLS A L'AULA. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a L’EDUCACIÓ NO ÉS UN CONTE

1. Aurora diu:

Tots els nens i nenes tenen dret a l’educació segons la Convenció sobre els Drets del Nen del 1989 per desenvolupar amb dignitat la seva personalitat, les seves aptituds i capacitats i per estar preparats per assumir totes les responsabilitats de la vida amb un esperit de respecte als drets humans, d’igualtat entre sexes…
    Al nostre país és molta la feina que es fa des que Carme Karr, Rosa Sensat i Francesca Bonnemaison impulsaren un ensenyament de qualitat i el dret a la formació professional per a les dones catalanes.
    El Yeravit, des de l’Aula, també hi contribueix.

Aurora (Voluntària EV)