MÀGIA A L’ESCOLA DE L’HOSPITAL

Avui a l’escola de l’hospital ha vingut un mag,.el mag “Adam xou”!!!Ha fet 5 trucs de màgia. Hi havia nens petits pares i mares, la profe, voluntaris i fins hi tot hi havia avis!Hem participat molts nens i nenes en aquests trucs de màgia.Els nens de l’hospital i els familiars es ho hem passat molt bé participant-hi.El mag era molt bromista. Ens ha fet bromes a casi tothom que érem a l’escola de l’hospital.A mi m’ha agradat molt perquè hem participat tots, el mag ho ha fet molt bé i ens hem divertit molt.

El truc que més m’ha agradat ha sigut el de la carta:
El mag ha agafat una baralla de cartes i he agafat una.
Després, un voluntari ha agafat un pot de pilotes de tenis on hi havia una pilota que tenia el dibuix d’una carta i la carta que jo havia agafat era la mateixa que hi havia dibuixada a la pilota!!!

Pau S. (12 a)

Crea una carpeta

CIMG9028

CIMG9030CIMG9032   CIMG9059-001

Aquest article ha estat publicat en ENS VISITEN, General, TREBALLS A L'AULA. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.