CATALÀ: ACTIVITAT DIGITAL

Ara que ja hem après a descriure persones us presento el treball que haureu de fer a partir de la setmana vinent:

• Nom  de l’activitat: Descriure un personatge famós (actor, cantant, polític…) .
  • Àrea: Català ,2n d’ESO.
  • Descripció: per parelles haureu de descriure un personatge famós, buscar una foto a Internet i un cop estigui revisada l’ortografia ho penjareu al mur que teniu a l’apartat alumnes.
  • Organització: grup-classe per explicar con confegirem el mur i després treballareu per parelles.
  • Recursos: ordinadors de l’aula i connexió a Internet.
  • Criteris d’avaluació: s’avaluarà tenint en compte el domini de la competència digital , la capacitat de treballar en grup i l’expressió escrita.

Publicat dins de Català, General | Deixa un comentari

EL TEXT DESCRIPTIU

Aquí us deixo el que hem treballat a classe sobre com descriure persones perquè ho repasseu. Properament haureu de fer una activitat relacionada.

EL TEXT DESCRIPTIU

Publicat dins de Català, General | Deixa un comentari

Manolito Gafotas

Los alumnos de primero estais leyendo el libro de Manolito Gafotas:

Aquí os dejo un vídeo para que veáis a Manolito con sus compañeros de clase y con su profesora. A ver si son tal y como os los habéis imaginado.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=P5_OppyWH8M[/youtube]

Publicat dins de castellà, General | Deixa un comentari

Presentación normas ortográficas

Por parejas debéis escoger una de las siguientes normas ortográficas y hacer una presentación que después tendréis que exponer en clase:

• uso de la j
  • uso de la m
  • uso de la v
  • uso de la h
  • uso de la x
  • uso de la ll

La presentación deberá constar de una diapositiva de título con el nombre del grupo; una o dos diapositivas con la explicación de la norma; una última diapositiva con un dictado de frases dónde aparezcan diez palabras que sigan esa norma.

Aquí os dejo un ejemplo

PALABRAS CON –D_-Z FINAL

Publicat dins de castellà, ortografía | Etiquetat com a , | Deixa un comentari

Hola a tothom

Benvinguts i benvingudes al vostre bloc.

Des d’aquí podreu treballar diferents continguts de manera interactiva per a facilitar-vos l’aprenentatge. A través de diferents pàgines amb activitats diverses podreu reforçar tot allò que treballem a l’aula.

També hi ha un espai on podreu fer les vostres pròpies aportacions tot practicant l’expressió escrita.

Endavant!